Terug naar overzicht
Dag Nele,Ik ben op 9 september getrouwd en mijn timing zag er als volgt uit: om iets na 7 uur opgestaan, gewassen, ontbeten, tanden gepoetst, ... ; om 8 uur werd ik bij de kapper verwacht (wat max. 10 minuutjes rijden was). Daar heb ik wel redelijk lang gezeten omdat mijn haar gewassen en ingerold moest worden en ik meer dan een half uur onder de droger moest en mijn haar ook nog opgestoken moest worden. Van de kapper ben ik rechtstreeks naar de schminkster gereden (max. 10 min en vlakbij thuis) waar ik om 10uur een afspraak had. Om 10u30 daarbuiten en naar mijn ouders thuis gereden waar mijn ventje mij om 11u00 zou komen ophalen. Klaarmaken zelf duurde echt niet lang, max. 15 minuten (= aantrekken lingerie, kousenband, kleed, schoenen en juwelen). Gelukkig maar want hij was 10 minuten te vroeg.Mijn ventje had niet veel tijd nodig om zich klaar te maken: een rustige douche, zijn kostuum aantrekken, even langs de kapper om zijn haar wat in model te leggen (max. 5 minuten heeft dat geduurd!)Ik hoop dat ik je hiermee wat geholpen heb.Heidi09-09-06
Hey,op 1 september moest ik om 08.15 u bij de kapper zijn. Ik heb daar iets minder een uurtje gezeten. Mijn haar moest enkel opgestoken worden, dus niet gewassen of gekruld, maar anders zou ik toch langer rekenen. Voor make-up moet je toch een half uur rekenen. Aankleden duurt inderdaad niet zo lang, da's gewoon in je lingerie en jurk stappen, schoenen aan en hop, klaar!Voor de bruidegom lijkt anderhalf uur me wat lang hoor. De mijne had een uur voorzien en dan stond hij nog met zijn vingers te draaien...Veel succes ermee!Groetjes,Lieve
Hoi Nele,Wij zijn op 16 september gehuwd.Ik stond om 7u op, ben in bad geweest op mijn gemak. En om 7.30u kwam de kapster aan huis ook voor mijn make up. Want om 9.15u kwam mijn ventje mij halen.Ik heb voordien getimed hoe lang het zou duren toen ze mijn proefkapsel en make up deed. Daar rekende ik dan een klein beetje bij (je weet maar nooit hé) en ik was mooi op tijd klaar.Succes xxx