Nu Online
Momenteel zijn er 210 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gisteren was vrijgezellenavond!!!

  28-10-2012 13:07:04

dag iedereen

binnen 2 weekjes is het zover, dus hoogtijd voor op vrijgezellenavond te gaan.

we zijn gisteren naar het bowlingpaleis geweest, lekker gaan eten, gevolgd door discobowling. en twas echt superplezant. ik ben zelf zo nie voor van die overdreven opdrachten en verkleedpartijen, maar tmocht wel leuk en grappig zijn, en daar heeft (raar maar waar), mijn moeder zeker en vast voor gezorgd.

tijdens het eten moest ik opdrachtjes doen om tips te krijgen ivm een cado die ze voor mij gemaakt hadden. zo moest ik upperdare producten aan mijn tafelgenoten verkopen, en ook een opa onderbroek en string met papegaaienkop... hilarisch gewoon

daarna werd ik geblinddoekt en moest ik een smaaktest doen. hadden ze er nie beter op gevonden dan mij vanalles te laten proeven op een banaan met condoom erop.

maar allez, kvond het echt heeeeeeel leuk, heel gezellig, twas niet overdreven, maar wel vol sfeer.

en nu aftellen naar binnen 2weken :D


kus

inge


Inge
10-11-2012
Meld misbruik



Reacties: 0 | Gelezen: 922

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...