Nu Online
Momenteel zijn er 51 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vader

  1-10-2006 9:23:54
Ik heb een slechte band met mijn vader, om eerlijk te zijn, geen band met mijn vader. Hij mag me niet meer zien, ik wil hem niet meer zien. Wij trouwen op 07/07/07. Ik ben 20. Ben ik voor de een of andere reden verplicht om hem van mijn huwelijk te laten weten. Indien dit geen verplichting is zal ik dat ook niet doen, ik heb geen zin om de mooitste dag van mijn leven te laten verpesten door hem.

saskia
7-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 530


Nele
9-6-2007
 Meld misbruik1-10-2006 9:36:29

Hey Saskia!

Mijn vriend heeft reeds 11 jaar met zijn vader gebroken en hij wil ook niet dat zijn vader van ons huwelijk weet.

Naar mijn weten kan je perfect huwen, zonder je vader hierover in te lichten.

Moest dat nu toch zo zijn, had ik dat natuurlijk ook graag geweten, maar ik vermoed dat men zoiets niet kan opleggen van de wet uit of dergelijke.

Groetjes en maak er een prachtige dag van!

Nele.



Kelly
14-7-2007
 Meld misbruik1-10-2006 10:07:04

Hey,

Ik denk niet dat het verplicht is. Er zijn toch ook mensen wiens vader gestorven is... Die is er dan ook niet bij.
Vraag het eens na bij de gemeente. Dan ben je zeker.

Groetjes



saskia
7-7-2007
 Meld misbruik1-10-2006 10:30:13

nele, ben je nele van Rumbeke-Roeselare???




K
7-7-2007
 Meld misbruik1-10-2006 11:53:12

Volgens mij ben je totaal niet verplicht. Je bent meerderjarig, je doet wat je wil, dus je hoeft in geen geval je dag te laten verpesten!



Nele
9-6-2007
 Meld misbruik1-10-2006 12:39:47

Hey Saskia,

Neen, ik ben Nele uit Limburg afkomstig van Gent. Je hebt de verkeerde voor, denk ik. :-)

Groetjes, Nele.



Freya
11-8-2007
 Meld misbruik1-10-2006 14:27:38

Saskia,
Ik heb hetzelfde voor. Maar ik heb het hem wel laten weten. Mocht je willen weten waarom en hoe ik het ga oplossen, mag je me gerust mailen. freya.teunis@telenet.be
Groetjes
Freya



annemie
20-7-2007
 Meld misbruik1-10-2006 20:16:33

Hallo,

Dat is geen enkel probleem.Als voor de wet huwt,zeg dan wel aan de ambtenaar dat ie zijn naam niet mag vernoemen als ze je voorstellen als "dochter van". Anders zal het toch nog een wrang gevoel geven. Bij het huwelijk van een familielid werd de naam van de echte(biologische) vader,vervangen door persoon die van kleins af heeft opgevoegd.
En voor de rest kun je je huwelijk regelen zoals jezelf wilt. Ik denk enkel in je trouwboekje dat je pa daar wel in zal staan. Daar kan je niet van onderuit,het is en blijft een wettelijk document.

Annemie



davida
8-9-2006
 Meld misbruik2-10-2006 18:47:13

hey

mijn man zijn ma was ook niet op ons huwelijk tis zoals annemie zegt ze staat in je trouwboek en ze vernoemen haar naam als ze zeggen hij is de zoon van maar voor de rest was er geen enkel probleem hoor.
grtjs


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...