Nu Online
Momenteel zijn er 137 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

jmc productions een goede keuze?????

30-9-2006 11:01:19
hallo wij trouwen op 10-08-07
en wij hebben jmc productions onder de arm genomen.
kennen jullie hem en wat vinder jullie ervan?
vele groetjes debbie

debbie

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 334

Sabrina
12-8-2007
 Meld misbruik30-9-2006 14:21:50

Debbie,

perfecte keuze !!! Je moet er zeker niet mee inzitten! Wij hadden de baas, Jan, en hij is echt super. 90% van de genodigden stonden op de dansvloer, ambiance van het eerste moment tot het laatste moment, het is een plezier om hem aan het werk te zien! We hebben heel erg veel complimenten gekregen over hem. Geen nood : alles zal perfect in orde zijn !

Veel succes nog,
Sabrina
12.08.2005

davida
8-9-2006
 Meld misbruik30-9-2006 16:47:57

hey
wij hadden ook jmc productions(jan)en we hebben het ons geen minuut beklaagt veel ambiance en de dansvloer was geen minuut leeg en iedereen vond het perfect dus is zeker in orde hoor.

grtjs
08.09.06

annemie
20-7-2007
 Meld misbruik1-10-2006 20:20:33

Hallo,

Onze feestzaal heeft hem aan bevolen en ik heb al heel wat positieve over hen gehoord. Het toeval wil dat ik hem vrijdag live aan het werk heb gezien en het was de max!! Echt in orde,goede mixen,alle genres,... Niet twijfelen doen!!!

Oja op 14-15 oktober staan ze op een huwelijksbeurs in Oudenburg.

Annemie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...