Nu Online
Momenteel zijn er 196 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis LA-Las Vegas- NY

  23-10-2012 21:17:39
Hallo iedereen, jaaaa ik zie veel huwelijksreizen richting west USA en we denken er ook aan om in juni 2013 daar op verkenning te gaan. maar waar beginnen we?????
Waar vertrekken we, Brussel of Amsterdam? of Duitsland?
We willen 6 dagen LA (is dit te lang?) in LA willen we de stad verkennen, maar ook eerder een strandvakantie, eventueel Malibu, Venice, en andere stranden waar ik niet van op de hoogte ben :). Van daaruit willen we 2 daagjes naar Las Vegas en natuurlijk de Grand Canyon bezichtigen. En als laatst willen we 2-3 dagen New Yorkse leven proeven en zo doorvliegen naar Brussel. IS dit haalbaar voor zo'n 16 dagen? Kan iemand bij aub een leidraad en tips geven. Zou ik heel dankbaar zijn!!!!
groetjes

Hulya
1-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 16 | Gelezen: 1658


Anne
17-2-2013
 Meld misbruik23-10-2012 21:27:52

Hallo!

Ik ben enkele jaren geleden op reis geweest naar the westcoast voor goeie 2 weken. Toen hebben we een rondrit gemaakt naar LA, San Francisco, Grand Canyon, Las Vegas etc.. Allemaal met de auto. Was echt super!
Dus ik denk dat dat zeker kan. Maar wel oppassen dat je niet teveel tijd verliest met de tussenstop New York! Anders wordt het meer opjagen dan genieten..

Groetjes



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik23-10-2012 21:36:52

Wat betreft NY: dikke aanrader maar voorzie hier toch voldoende tijd anders ga je zoveel mislopen! Beter aan de westkust blijven en later nog es terugkeren naar NY of anders toch minstens 3 volle dagen ter plaatse NY kiezen!



Hulya
1-6-2013
 Meld misbruik23-10-2012 21:37:42

Hey Anne,


Had je dan zelf geboekt of via reisbureau? Wij zouden zoveel mogelijk zelf willen regelen.
Ja NY is een optie, hoeft niet per se.
Hoe ben je precies te werk gegaan als ik vragen mag?

Merci!
gr



Katrien
1-6-2013
 Meld misbruik23-10-2012 21:38:44

We hebben dit jaar identiek jouw reis gedaan mar dan andere verdelingen.

Vertrokken in Amsterdam naar NY. Daar 4 dagen verbleven, daarna door naar Las Vegas voor 5 dagen (waar ik ten huwelijk gevraagd ben in Grand Canyon :-)) en dan 4 dagen naar LA maar veeeeeeeeeeel te lang. In LA is neits te beleven, op 2 dagen ben je daar rond tenzij je u kan amuseren met strand liggen. We hebben geen goed weer gehad in juni en was het niet echt een optie om op het strand te gaan liggen. De stranden waren naar onze mening niet fantastisch :-)



Anne
17-2-2013
 Meld misbruik23-10-2012 22:15:59

Via een voorbeeld van vrienden, die de reis een jaar ervoor hadden gemaakt.. En dan wat persoonlijke aanpassingen.
Maar denk dat je die via internet ook wel kan vinden!



An
8-9-2012
 Meld misbruik23-10-2012 23:59:55

Wij zijn er ook al geweest en 6 dagen LA lijkt me ook lang.
Zoals hier al eerder werd gezegd, je hebt er snel alles gezien.
16 dagen lijkt me ook genoeg, al liggen de dingen die je opsomt, niet meteen kort bij elkaar.
Bovendien zijn er nog heel wat andere interessante zaken tussen de locaties die jij graag zou bezoeken



mona
27-7-2013
 Meld misbruik24-10-2012 9:35:04

Ik zou zeker ook San Francisco overwegen als je toch daar bent. Die stad vond ik nog leuker dan LA en Las Vegas eigenlijk. Baseer je misschien op rondritten die je met Connections kan doen vb. en voeg daar eventueel een paar dagen tussen voor strandvakantie.



Fien
12-12-2012
 Meld misbruik24-10-2012 10:25:35

Ik lees overal dat je voor New York minstens 5 dagen moet rekenen. Als je dat in combinatie met iedereen die hier zegt dat 6 dagen LA te veel bekijkt, zou je er misschien voor kunnen opteren om 3 dagen LA te doen en 5 of 6 dagen NY?



Karen
13-7-2013
 Meld misbruik24-10-2012 10:52:21


Wij zijn ook deze optie aan het onderzoeken. Persoonlijk rekenen wij voor NY zeker 4 dagen (zijn er vorige keer 5 geweest en het verveelt nooit) en voor LA ook minstens 4.
Mijn vriend is al twee keer naar LA geweest, en voor de dingen die wij willen bezoeken moet je zeker zoveel tijd rekenen.
Las Vegas daarentegen denk ik op een dag of 3 (2nachten) gezien te hebben.
We gaan eens prijsberekening vragen bij een reisbureau, en zelf berekenen..en kijken wat het goedkoopst uitkomt.



Marijke
15-12-2012
 Meld misbruik24-10-2012 12:30:39

Ik ben het eens met de dames hierboven: 6 dagen LA is veel te lang, er is echt niet zoveel te beleven. Ik zou het zeker beperken tot maximum 3 dagen, wij zijn er 2 dagen geweest en ik vond dit zat lang genoeg.
NY zijn we 5 dagen geweest en dit was lang genoeg, 4 had naar mijn gevoel ook gekund.
De rest zou ik in Las Vegas spenderen. Je moet er ook rekening mee houden dat de rit naar de Grand Canyon vanuit Las Vegas ook al vlot een halve dag in beslag neemt (enkele rit!) dus ik denk dat je daar best nog wat extra dagen spendeert.



glynis
21-6-2013
 Meld misbruik24-10-2012 21:15:47

Wij hebben 3 jaar geleden 22 dagen rond getrokken in de west kust, zeker de moeite.
6 dagen LA is wel te lang . Wij zelf hebben 3 dagen las vegas gedaan, 1 dag grand canyon, 3 dagen new york en 2 dagen LA , 2 yosemite, enz.

Het is te zien ook hoeveel wil je geven en hoe lang wil je weggaan. New york is mooi te doen met de west kust omdat je een tussen stop maakt daar dan kan je daar evengoed blijven.

Veel succes met het samenstellen van jullie reis



Hulya
1-6-2013
 Meld misbruik25-10-2012 20:25:33

dag dames bedankt voor jullie advies! heel vriendelijk . ja idd 6 dagen hadden we in gedachte ook omdat we ook enkele dagen lekker willen luieren aan een strand maar zoals Katrien al zei zijn de stranden daar niet zo mooi naar het schijnt .....



Elly
17-11-2012
 Meld misbruik28-10-2012 16:46:07

6 dagen LA is echt iets te lang...ga mss ook een paar dagen naar Carmel by the sea. Echt prachtig!



Katrien
1-6-2013
 Meld misbruik29-10-2012 21:35:46

Neen Venice beach en Monica beach waren echt teleurstellend.



mona
27-7-2013
 Meld misbruik29-10-2012 22:12:05

Ik vond Venice wel tof, hoewel het de dag dat wij er waren erg mistig was. Maar ik hou dan ook van freakshows allerhande. Al die stalletjes waar je zogezegd medicinale cannabis kan kopen, kunstenaars, street performers die in hun zwembroek op rolschaatsen een beetje gek staan te doen, al die souvenirwinkeltjes vol gekke prullen. Ik kijk er mijn ogen uit. Maar als je er gaat voor sun, sea en palmbomen kan ik me voorstellen dat dat misschien wat tegenvalt. 't Zijn geen bountystranden hè... Santa Monica is ok, maar ook zeker niet paradijselijk ofzo.



Flo
19-5-2013
 Meld misbruik31-10-2012 8:24:13

Hallo,

Je kan ook altijd naar de groepsreizen van Joker en Kriskras gaan kijken (en hun route als leidraad nemen). Die routes zijn meestal zeer goed bestudeerd (en dan heb je een ideetjes van wat haalbaar is).

Ik raad je ook sowieso het yosemite national park aan ;) een van de mooiste van de USA.

Moest je naar New York gaan zeker een New York City Pass ofzo aankopen (best op voorhand al uit Belgie, komt vele goedkoper uit). Wij hadden dit voor 3dagen genomen en dan kan je een waaier aan activiteiten bezoeken en kan je meestal de lange wachtrijen ontlopen :)

Liefs een bruidje in spe


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums