Nu Online
Momenteel zijn er 163 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

prijzen catering

  23-10-2012 19:30:56
dag iedereen,

mss eens een rare vraag. ik en mijn verloofde trouwen in intieme kring. en twijfelen nog tussen diner met ouders en grootouders en dan een dessertbuffet voor vrienden en overige familie of een dansfeest met veel hapjes wat zou jullie voorkeur zijn?
mijn beste vriend is kok en heeft gezegd dat hij de catering op zich wil nemen
maar nu vroeg ik me af in welke groothandel kan je als particulier ook eten kopen? en wat zijn de prijzen ongeveer voor de ingredienten alleen?
alle info is welkom
groetjes

ine
11-4-2014
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1282


Britt
14-9-2013
 Meld misbruik23-10-2012 19:49:30

Hoi,
Ik denk dat de eerste optie toch budget vriendelijker zal zijn dan allemaal hapjes te voorzien voor alle gasten.
Ivm de winkels waar je terecht kan kan je vriend de kok misschien helpen want voor veel van die grote winkels moet je klantenkaarten hebben en die krijg je alleen als je ze aanvraagt als bedrijf of zelfstandige.
Ik woon in noord-Limburg en heb het geluk dat ik 4 grote zaken in de buurt heb liggen en dat we via connecties een klantenkaart kunnen krijgen.
Hoeveel het precies zal kosten ligt echt van wat je wilt enzovoort af.
Reken ongeveer ( bij een catering) voor 15-20 euro voor een menuutje ( soep , hoofdschotel en dessert) en een 10 p.p. voor de hapjes ( frituursnacks, bladerdeeghapjes ,...)
Een desserten buffet kan ongeveer vanaf 1-2 euro per hapje per persoon.
Van waar ben je precies ?

Hopelijk heb je hier iets aan.

Britt



sarah
3-8-2013
 Meld misbruik23-10-2012 20:10:58

hey

Bij makro kan tegenwoordig iedereen binnen geraken misschien kan je daar terecht?

groetjes sarah



ine
11-4-2014
 Meld misbruik23-10-2012 20:27:53

ik ben van oost-vlaanderen
had ook al aan makro gedacht. er is eentje op een halfuurtje van men deur maar wou toch nog eens informeren of er nog andere waren die nog andere winkels wisten.
bedankt voor je tips britt. zit binnenkort eens samen met mijn maat om zijn menuideetje eens te bekijken zal zeker eens informeren of hij naar groothandels kan



Els
30-6-2012
 Meld misbruik23-10-2012 20:53:13

hallo Ine,
als je vriend kok is, kan hij wss in ISPC (er is er 1 in Gent) zijn inkopen doen ? In dat geval zou ik toch samen met hem gaan shoppen.

Veel plezier bij je voorbereidingen !

Groetjes
Els



Mariska
6-4-2013
 Meld misbruik23-10-2012 21:02:54

Wij trouwen ook in intieme kring, en geven s'avonds een bbq bij ons thuis voor dichte familie, getuigen en de beste vrienden.
Wij doen zelf ook groenten etc. halen, desserts maken we zelf, kopen alles in ne gewone winkel colruyt ofzo en het vlees halen we bij vleeshal van gool in kalmthout(slachterij, verser en betere kwaliteit kan niet)
denk ook da de makro een optie is idd..

Succes met de voorbereidingen!


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info