Nu Online
Momenteel zijn er 93 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Planning

  23-10-2012 12:57:20
Wij zouden graag onze fotoshoot in Brugge houden.

Echter de 1ste te overbruggen afstand van de bruid naar Brugge is 45km/45 min
Daarna moeten we van Brugge naar de bruidegom: afstand 30 km/30min

Ik vroeg me af hoeveel extra tijd jullie zouden rekenen. Het kan altijd gebeuren dat er file/omleggingen/ongevallen zijn onderweg. Hebben jullie het ooit meegemaakt of ingepland?

Bv:
9u00 Vertrek naar Brugge
10u00 aankomst fotoplaats (45 min rijden + 15min parking en naar fotoplaats gaan)
11u45 Terug naar auto + Vertrek naar bruidegom
12u30 Eten/ Foto's met suite/ Begeleiding ceremoniemeester naar auto's
14-14u15 vertrek naar kerk



arne
17-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 795


Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik23-10-2012 20:56:15

Dag Arne
Ik vind het persoonlijk vrij ver om te rijden voor een fotoshoot. Wij wonen 20 minuten van Brugge en gaan er niet naartoe omdat de drukte inderdaad voor vertraging kan zorgen. Indien jullie dit toch heel graag willen:
Even los van hoeveel tijd jullie nemen voor de rit en de foto's zelf maar zorg dat je 's morgens niet te vroeg moet vertrekken. Hou er rekening mee dat kapsel en make-up van de bruid toch 1,5 a 2 uur duurt en misschien nog enkele mensen van de suite die ook worden opgeknapt voor het feest!
Wat tijdsbesparend kan werken: je rekent 15 minuten voor het gaan van en naar de parkingplaats. Kan jullie chauffeur (als jullie zo werken) jullie en de fotograaf niet afzetten aan de eerste fotolocatie zodat jullie die tijd niet verliezen? Zo sparen jullie al een half uur uit.
Wanneer is de wettelijke trouw want ik zie die niet staan?
Wat doe je met de suite terwijl jullie foto's gaan nemen? Komen die pas tegen de middag of kan je die in tussentijd bezig houden?

Ik weet het, niet makkelijk om zo'n dagplanning ineen te knutselen. Ik vond dat zelf ook heel moeilijk. Eenmaal het je gelukt is, zal je je afvragen waarom je er niet eerder op gekomen bent want het lijkt zo evident!
Veel succes
Rebecca



arne
17-8-2013
 Meld misbruik24-10-2012 16:20:40

Even vermelden dat het niet brugge centrum is maar de Brugse reien
Even de volledige planning:
6u opstaan, ontbijten en klaarmaken
6u45 kapper en visagiste
7u45 kleed aandoen
8u45 bruid komt toe
9u vertrek naar Brugge (45 min rijden + 15min parkeren)
10u aankomst fotoplaats
11u45 terug naar parking
12u30 broodje eten
14u ongeveer vertrekken
14u30 kerk
15u45-16u vertrek naar feestzaal
16u30receptie

Idd geen slecht idee om iemand ons te laten voeren ipv parking te zoeken.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...