Nu Online
Momenteel zijn er 77 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tiara - kroontje

  29-9-2006 15:56:46
Hallo, hier ben ik nog eens!! Jah, al die vragen die een mens soms heeft...

Weet er iemand waar ik aan tiara's zou kunnen geraken? Alle plaatsen prijs-kwaliteit zijn welkom.

Mercikes!!
Lobke.

Lobke
6-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 442


Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik29-9-2006 16:29:35

Hey,

In de meeste bruidswinkels vind je die wel.
Op de website 'dressedbyjill' vind je er ook.
In sommige juwelenwinkels vind je er ook, maar niet zo vaak.

Groetjes, Sissi



soetje
16-9-2006
 Meld misbruik2-10-2006 8:52:01

ik had de mijne ook bij dressedbyjill.nl gevonden. En ook nog speldjes.Heb hem wel niet gedragen, omdat het uiteindelijk te veel van het goede was bij mijn kettinkje en armbandje. Maar t was een hele mooie...xxx



Pietje
7-7-2005
 Meld misbruik3-10-2006 9:09:57

Dag Lobke, in het Bruidsparadijs in Kapellen hebben ze er ook. +/- 100 EURO, natuurlijk veel te veel voor wat het is maar ja iedereen profiteert van trouwers hè.



Sofie
1-7-2006
 Meld misbruik3-10-2006 15:22:22

hallo

bij maxim's couture in Aarschot verkopen ze er ook. toffe mensen die je zeker willen verderhelpen

groetjes
sofie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...