Nu Online
Momenteel zijn er 77 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vervoer

  22-10-2012 22:08:15
Ik ben druk op zoek naar vervoer voor de suite. Ik had heel graag 5 Kevers gehuurd maar mijn vriend heb ik nog niet kunnen overtuigen. Het komt ook wel heel kostelijk uit, wat eigenlijk weggesmeten geld is aangezien de kerk en feestzaal dichtbij is. Daarom ben ik eens benieuwd wat jullie kiezen qua vervoer en evt welk bedrijf betaalbaar is, Hopelijk kan ik wat ideetjes op doen. :-) Merci alvast!

Lien
17-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1292


anke
24-5-2014
 Meld misbruik22-10-2012 22:20:54

Wij gaan proberen aan mensen die we kennen die een mercedes hebben te vragen om te rijden. Zo ook collega's vn ouders die een hebben. Zo hebben we een van de allernieuwste zilveren mercedes voor ons, en de rest zijn gewone mercedessen.



Greet
24-5-2014
 Meld misbruik22-10-2012 23:19:08

Ik volg even mee
Wat ik persoonlijk wel gezellig vind is een oldtimer busje. Zou dit ook niet goedkoper zijn dan 5 kevers? (zelf heb ik wel totaal geen idee van gangbare prijzen). Vind zo een busje wel zijn charmes hebben, staat ook mooi voor op foto's...



Jana
6-7-2013
 Meld misbruik23-10-2012 0:01:57

Hey Lien, wij kiezen uiteindelijk voor een Amerikaanse Schoolbus. Dit om verschillende redenen:
het past in het thema van onze trouw, wij vinden het gezelliger om allemaal samen te rijden met de hele suite, ook zeer gezellig voor de foto's te nemen van de suite enzo want wie niet op de foto hoeft kan in de bus of aan de bus (er zijn partytafels) wachten met een drankje en een hapje want er is een bar in de bus. Verder was dit voor ons ook goedkoper dan meerdere auto's te huren om iedereen te vervoeren. Wij hebben momenteel een optie bij Mark van partybusjes.be (staat ook in de infogids op deze site) en gaan die optie ook bevestigen. Wij hebben een basisofferte ontvangen voor 745 euro dacht ik en een vriendin van mij huurt ook een bus en die kwam op 1000 euro. Na het bekijken van heel wat bedrijven kwamen we altijd tussen 700-1000 euro dus dat is wel de prijs. Het zit hem gewoon in kleine verschillen die wél belangrijk zijn voor de totale prijs: nl. aantal uur in de basisofferte en extra prijs per uur, aantal kilometers inbegrepen... groeten Jana



Anja
10-1-2013
 Meld misbruik23-10-2012 8:16:11

Hoi,

Wij hebben als vervoer een Ferrari Maranello en de suite zit in een Hummer Limo. Onze suite is nu ook niet zo groot dus lukt het met 1 limo.
Prijzen kan ik je (nog) niet geven, aangezien het vervoer een cadeau is van mijn schoonmoeder.
Als ik weet bij welke firma ze dit alles heeft gevonden zal ik iets laten weten.



Deborah
13-4-2013
 Meld misbruik23-10-2012 8:55:49

Wij hebben enkel een VW busje gehuurd voor ons en de bruidskindjes... komt op 275 euro... de rest zal met zijn eigen wagen moet rijden ;-), wij rijden op die dag max 30 km waarvan 3 keer hetzelfde traject van 4km en 15km naar de zaal... grts



Evy
20-7-2013
 Meld misbruik23-10-2012 9:35:08

hey, ga eens gaan kijken naar de website www.busje.be (daar staan een heleboel kevertjes op (om misschien je aanstaande nog te overtuigen))
Wij hebben gekozen voor van die oldtimer volkswagen busjes of hippie busjes zoals ik ze wel noem :-). wij hebben een kleine suite en een grote oldtimer bus die maar voor de helft gevuld is vonden we ook nie zo tof daarom 2 kleinere busjes eerst hadden we ook graag met kevertjes gewerkt maar da kwam dan ook wat kostelijker uit, op de site vind je ook de busjes maar kan je ook modernere wagens elk naar eigen smaak en keuze. De firma is wel van Jabeke (west-vlaanderen) ik weet ook nie hoe ver ze willen gaan kwa km of als er dan iets extra's bij komt, jabeke is ook 50km verwijderd van ons thuis :) je kan altijd vrijblijvend een mailtje sturen voor een prijsofferte.

Veel succes nog! ;-)



Bea
6-7-2013
 Meld misbruik23-10-2012 10:00:19

hallo,
Ik heb ook nog niets voor vervoer geregeld... Ik ben zelf ook fan van zo'n volkswagenbusjes maar vind het tegelijk een overbodige kost. Ik hoop nog ergens dat er iets uit de lucht komt vallen (via via of zo) en anders zullen het gewone auto's zijn. Als ik nog geld over zou hebben zou ik het nog liever besteden aan live muziek tijdens de receptie s'avonds maar ook dat zit er waarschijnlijk niet in. Het is echt afwegen waar je het geld insteekt hé.



rik

 Meld misbruik23-10-2012 18:09:27




Britt
14-9-2013
 Meld misbruik23-10-2012 19:55:41

Hoi,
Het vervoer was voor ons zelfs al geregeld voor we wisten dat we gingen trouwen.
Mijn vriend werkt bij de lijn en dat was zijn enige eis voor heel de trouw ( GEMAKKELIJK !!).
Nu omdat hij daar werkt heeft hij de bus en chauffeur voor niets maar normaal komt dit op een 120 euro ( hangt van bedrijf tot bedrijf af).
Ik vind het gewoon heel gemakkelijk zo hoef ik me niet zorgen te maken als er iemand achterblijft en kunnen we ineens de groepsfoto's laten maken.

Groetjes,
Britt


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...