Nu Online
Momenteel zijn er 34 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaringen Salons Ten Boogaerde Kortemark

  22-10-2012 18:51:18
Hallo bruidjes, wie heeft er ervaring met salons ten Boogaerde in Kortemark? Wij moeten dringend een besluit nemen. Momenteel hebben zij de scherpste prijs, maar het Gravenhof in Torhout is ook een kanshebber, alleen iets duurder. In Kortemark sloeg de ontvangst wat tegen, in Torhout gewoon perfect ... Ik weet het gewoon niet meer, dus tips zijn MEER dan welkom !

Lia
30-3-2013
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 2025


Saar
7-9-2013
 Meld misbruik22-10-2012 18:58:15

Wij hebben er al feesten meegemaakt, zowel receptie als avondfeest, en we waren telkens zeer tevreden. Het eten was er ook erg lekker en verzorgd. (Ik ben een moeilijke eter) We hebben er een echt leuke tijd beleefd. Ik was niet wild van de huisDJ, maar de dansvloer was de hele avond gevuld en er was veel ambiance.

Toch denk ik dat je je gevoel moet volgen. Wij hebben dat ook zo gedaan. Wij hebben een feestzaal (Hof ter Molen - Leke) geboekt waar we nog geen een feest hebben beleefd, maar we horen niets dan goeds, dus... We zijn alvast eens een maandmenu gaan proeven en dat was absoluut heerlijk...



Lia
30-3-2013
 Meld misbruik22-10-2012 19:08:05

Bedankt Saar!



Sara
15-6-2013
 Meld misbruik22-10-2012 19:23:55

wij hebben ook getwijfeld tussen deze twee zalen en hebben uiteindelijk voor t gravenhof gekozen! de sympathieke ontvangst door Stéphanie en het feit dat het hotel vlak aan de feestzaal lag hebben voor ons de doorslag gegeven! veel succes met kiezen!



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik22-10-2012 19:35:44

Wij hebben ook voor 't Gravenhof in Torhout gekozen!



Lia
30-3-2013
 Meld misbruik22-10-2012 19:55:23

Dank u dames, Rebecca, wat gaf de doorslag bij jullie?



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik22-10-2012 20:15:47

Wij hebben veel goeds gehoord over de kwaliteit en de hoeveelheid eten op je bord. Er is een heel uitgebreide banketmap dus je hebt veel keuze wat je wil laten serveren. We hielden ook van de oranjerie, de mooie tuin en de lounge sfeer in de grote zaal. Extra voordeel was voor ons de hotelkamers bij de zaal. Onze ceremoniemeester had ons ook verzekerd dat hij enkel goede ervaringen had met de zaal: heel professioneel, heel ervaren met feesten zonder dat het onpersoonlijk werd. Het vriendelijke onthaal is ook leuk maar mocht voor ons niet beslissend zijn, het is de ganse service die goed moet zijn en die is er voor ons. De kostprijs is inderdaad niet zo goedkoop maar we zijn er van overtuigd dat dit zijn geld waard is en kijken er dan ook heel erg naar uit!



Leen
16-2-2013
 Meld misbruik22-10-2012 20:50:55

Ik heb in beide zalen trouws meegemaakt en ik vind Gravenhof toch ook meer hebben dan Ten Boogaerde. De huisdj van Kortemark vind ik persoonlijk maar niks (ik heb het niet voor dj's die ELK liedje aankondigen met naam en artiest en tussendoor ook nog zwanzen)



rik

 Meld misbruik22-10-2012 21:03:24

Hallo Lia,

Ik heb u een berichtje gestuurd.

Groeten,Rik.



Saar
7-9-2013
 Meld misbruik22-10-2012 22:37:21

@Leen: Dan had hij zich bij ons dan toch serieus ingehouden, hoor. Ik kan me niet meer herinneren dat hij er veel door sprak. Ik vermoed dat mijn vriendin hem wel zal gezegd hebben dat hij beter zijn snater wat kon houden ;)



Liesbeth
29-6-2013
 Meld misbruik23-10-2012 8:54:43

Wij hebben voor Ten Bogaerde gekozen, wij kunnen absoluut niet klagen over de ontvangst en de hulp bij de voorbereidingen. Ik heb daar ook al een trouwfeest gedaan en het was zeker dik in orde. De huisDJ schijnt inderdaad niet zo goed te zijn dus hebben wij onze eigen DJ gekozen.
Het Gravenhof sprak ons minder aan.
Ik denk dat dit inderdaad elk zijn eigen keuze is, je moet gewoon je gevoel volgen.



Liesbeth
17-11-2012
 Meld misbruik23-10-2012 21:29:21

Wij zijn onlangs in Salons Ten Boogaerde geweest:
- Goede receptie, voldoende hapjes en drank! Het was buiten, heel gezellig.
- Het eten was dik in orde! Lekker en genoeg!
- De bediening vonden wij wat minder vriendelijk (maar dit kan ook toevallig zijn). Er zijn daar hoogst waarschijnlijk wel vriendelijke maar het meisje dat onze tafel bediende was echt onbeleefd.
- De huisdj was ook niet mijn stijl maar het moet wel gezegd worden. Het was het eerste trouwfeest waar de familie (nonkels en tante's) zo lang bleven. Dus voor de ouderen een goede keuze, voor het jonge volk ... wat minder.
En het vertellen door de micro deed hij ook wel een beetje bij ons. Hij stelde altijd het liedje voor ...


Hopelijk ben je daar iets mee!



Lia
30-3-2013
 Meld misbruik23-10-2012 22:20:15

Heel erg bedankt voor alle info !
Ik ben er zeker heel veel mee. We gaan nog een laatste keer kijken naar Ten Boogaerde en zullen daarna beslissen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info