Nu Online
Momenteel zijn er 175 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zalig getrouwd !

  29-9-2006 13:44:55
Hoi medebruidjes,
Ik ben reeds 6 dagen mevrouw Naessens ! Zaterdag 23/9 was echt de mooiste dag uit mijn leven! S'morgens om 6u30 opgestaan, op het gemakje ontbeten, dan rustig een douche genomen. Tegen dat ik klaar was was de kapper er. Die heeft mijn haar supermooi gedaan, eenvoudig maar toch met dat tikkeltje extra.
S'morgens was het lichtjes aan het regenen, maar heb eigenlijk geen seconde gepanikeerd. Toen ik naar beneden kwam stonden mijn broers en schoonzus daar met de kinderen. Niemand wist een woord uit te brengen, je zag aan de blikken dat ze vonden dat ik er prachtig uitzag ! Het busje met mijn aanstaande stond reeds te wachten voor de deur... Toen kreeg ik zenuwen, mijn handen beefden toen de deurbel ging. Deur open ... daar stond mij toekomstige met een chique kostuum, hij zag er echt magnifique uit ! Hij kreeg tranen in zijn ogen toen hij mij zag, dat was echt een supermooi moment ! Dan hebben we een glaasje champagne gedronken met iedereen, enkele foto's in de tuin genomen om dan tegen 10u30 te vertrekken richting stadhuis. Ook daar liep alles op wieltjes, een mooie speech gekregen van de schepen en een gedichtje, we hebben zelf de pen waarmee we getekend hebben kado gekregen. Daarna opnieuw richting huis om een hapje te eten, mijn ma had mini-sandwiches voorzien en kleine boterkoekjes. Tussendoor zijn wij even weggeglipt om samen met de fotografe enkele foto's te nemen. Om 14u was er dan de mis, de kerk was mooi versierd, een prachtige mis zei iedereen, dat is echt leuk. Toen we buitenkwamen stond er een massa volk, allemaal met kodak in de hand, het waren precies paparazzi. Echt super om te zien dat er zoveel mensen speciaal voor jou komen.
Na de mis hebben we de familiefoto's genomen en dan richting feestzaal. De dag is echt voorbijgevlogen !!! Toen we toekwamen in de feetszaal waren de eerste gasten voor de receptie er al.. Het was prachtig weer ! We hebben beide recepties buiten kunnen doen. Daarna volgde een superlekker diner en een prachtig feest, ik denk dat ik al te lang aan het uitweiden ben hé...
Het enige wat ik wil zeggen, dames, geniet er met volle teugen van, zenuwen heb je op die dag echt niet, alles verloopt perfect zoals het hoort en geloof me, het is echt de mooiste dag van je leven !!!
Ik wou dat ik hem nog eens over kon doen, zo hard heb ik ervan genoten !

Aan allen die nog moeten trouwen veel succes en onthou gewoon dat je ervan moet genieten !!

Nu gaan wij genieten van nog drie weekjes verlof, geen huwelijksries maar zalig genieten in ons nieuwe huis van elkaar !

Groetjes,
Wendy
reeds 6 dagen gehuwd...

Wendy
23-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 730


Nele
19-5-2007
 Meld misbruik29-9-2006 14:13:22

proficiat!
blij dat het zo een mooie dag was voor jullie

groetjes
nele
19/05/07



Loth
14-7-2007
 Meld misbruik29-9-2006 14:57:15

Dat klinkt inderdaad als een sprookje! Fijn dat jullie er zo van genoten hebben.

Wendy, jullie hebben ongeveer hetzelfde programma als ons:
- 11u gemeentehuis
- 14u kerk
- 16.30u receptie
- 19.30u avondfeest
Zou je aub kort willen vertellen hoe jullie de rest van de dag haddeb gepland (aankomst suite, fotograaf,...) weet niet zo goed hoe ik aan de planning moet beginnen.

Alvast bedankt!

Loth



Wendy
23-9-2006
 Meld misbruik29-9-2006 15:10:28

Hoi Loth,
Bij mijn man zijn ouders thuis :
8u45 : ceremoniemeester
9u : busje dat toekwam

Bij mijn ouders thuis
7u45 : kapper bij mij
8u30 : fotografe
9u : broers en bruidskindjes
9u30 : aankomst Davy met busje
10.40 : vertrek richting stadhuis
12u terug thuis, iets eten en foto's gaan nemen
13.30 : vertrek richting kerk
nadien nog enkele familiefoto's genomen, dit is wel wat uitgelopen zodat we maar tegen 16.30 aan de feestzaal waren
17u : receptie
19u : receptie avondfeest (mensen van de receptie waren er nog ..)
22u30 : aankomst gasten dessertenbuffet

Voila, dit was het.. denk dat ik niks vergeten heb, als je vragen hebt, je geeft maar een seintje hoor !! Wanneer trouwen jullie ?
Succes

Groetjes,
Wendy



Loth
14-7-2007
 Meld misbruik29-9-2006 16:29:52

Wendy, hartelijk bedankt voor het schema! Nu heb ik tenminste een leidraad. Wij trouwen op 14 juli 2007, we hebben dus nog wat tijd. Maar ik zou toch graag beginnen met een planning te maken want vanaf januari zal er nog veel te doen zijn! Fijn dat ik met mijn vragen bij jou terecht kan. Je zal zeker nog van me horen!

Geniet van je drie weken vakantie!

Groetjes,
Loth


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...