Nu Online
Momenteel zijn er 110 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schoenen....

  22-10-2012 13:41:55
Wie gaat er voor een gekleurde schoen bij een wit/ivoor kleed???
Ik vertelde dat ik hieraan wel dacht en iedereen keek me verbaasd aan.... kan toch mooi zijn als je diezelfde kleur weer ergens laat terug komen??? graag jullie meningen!!! dankje

Kelly
16-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 915


Tiffany
7-9-2013
 Meld misbruik22-10-2012 14:53:55

Kan idd heel mooi zijn om dit te laten terug komen ergens aan uw kleed of in uw haar.
Ik zou het persoonlijk niet doen maar ik ben ook meer voor het traditionele kleed en schoenen.
Trouwens, onder het kleed zie je u schoenen toch niet.
Als de mensen het toch zien, gaan ze idd wel eens raar kijken.
Uiteindelijk is het jullie trouw en moet je aandoen waar jij u goed in voelt.
Wat andere mensen denken is niet zo belangrijk uiteindelijk.



caroline
1-6-2013
 Meld misbruik22-10-2012 15:00:35

Kan heel mooi zijn. Ik vind het vooral heel leuk bij korte trouwjurken. Bv rode schoenen met rood boeket en oorbellen.




Els
1-12-2012
 Meld misbruik22-10-2012 17:49:31

Ik ga wel voor gekleurde schoenen. Ik heb een lange jurk, maar om het toch wat spannender te maken heb ik gekozen voor olijfkleurige schoenen, en ik heb ook olijfgroene oorringen.
Tiffany heeft wel gelijk. Het is jouw dag en die van je vriend, dus moet je doen waar jij je het beste bij voelt!



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik22-10-2012 18:34:51

Ik vind zeker dat het kan als je bv. dezelfde kleur in je boeket laat terugkomen of in je accessoires of als je bv. een themakleur hebt afgesproken dan ben je toch ook een beetje in thema he. :) Doen!!! :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...