Nu Online
Momenteel zijn er 117 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dansles west-vlaanderen

  29-9-2006 13:00:59
hallo,

wie van jullie heeft danslessen gevolgd voor hun huwelijk? als ik kijk op internet zie ik dat de meeste cursussen reeds begonnen zijn begin september, dus daarvoor zijn we al te laat. weet er iemand adressen in west-vlaanderen en waar je ook nog verder in het jaar kunt starten?

lisa
1-1-2007
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 980


Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik29-9-2006 13:11:57

Hey,

Op veel plaatsen kan je zowel in september als januari starten (tenzij dat te laat is voor jullie).
In sommige scholen geven ze ook korte cursussen om slechts 1 dans (bvb. swing) aan te leren op 4 weken of zo.
Een andere oplossing (maar dan iets duurder) is privé-les. Sommige scholen hebben zelfs speciale lessen voor trouwers.
Ik kan u jammer genoeg niet helpen aan adressen, maar misschien kan je gewoon even zoeken in de gouden gids en bellen naar de scholen voor meer info.

Veel succes!!!

Groetjes, Sissi



nathalie

 Meld misbruik29-9-2006 14:29:22

hey

voor ons was september ook wat te vroeg om te beginnen. (wij trouwen op 26 mei).

maar wij hebben in Waregem een dansschool gevonden waar je ook kunt starten in januari. wat wij dan ook van plan zijn te doen. ze hebben ook een afdeling in Ingelmunster.
maar de naam ontsnapt mij nu wel. sorry.

groetjes
nathalie



Lobke
6-7-2007
 Meld misbruik29-9-2006 15:54:01

Hallo,

Noemt die school in Waregem misschien "Beyaart" of zoiets? Kan eventueel verkeerd geschreven zijn. Daar doen ze heel vaak privé danslessen voor huwelijken.

Groetjes!!



Marisa
7-7-2007
 Meld misbruik29-9-2006 19:25:49

Ik had in de bus 2 folders gekregen waar ze dansen gaven zowel privé als koppeldansen. Toen ik me informeerde bij de meest interessante (70 euro voor 14 lessen, de 1e les gratis) zei die mij dat hij inderdaad cursussen aanbiedt van september tot december en van eind januari tot juni. We gingen zeker en vast nog een folder eind december in onze bus krijgen om weer de kans te krijgen ons in te schrijven.

Deze dansschool is het life danscenter gelegen te Izegem.
Info op www.lifedanscenter.be





Lindsey
8-9-2007
 Meld misbruik30-9-2006 14:51:58

Wij zijn vorige week gestart in dansschool Rose De Leyn te Brugge. Waarschijnlijk kun je wel nog inspringen. Wij gaven er de voorkeur aan twee opeenvolgende cursussen te volgen zodat we er volgend jaar in september helemaal klaar voor zijn. Dan nemen we naar het einde toe misschien 1 keer privéles om onze openingsdans wat swong te geven.



Patricia

 Meld misbruik4-10-2006 8:09:06

Dansschool Dursin in Kortrijk, daar kan je ook privé-lessen krijgen en ik geloof dat t van prijs nogal meeviel.
Ze starten in september en dan nog is rond januari.
www.dursin.be

Ik heb er jaren gedanst (solodansen zoals hip hop, funky, ...) en tis er echt een toffe sfeer.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...