Nu Online
Momenteel zijn er 209 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

6 oktober 2012: een dag om nooit te vergeten! (filmpje)

  20-10-2012 22:56:42
Hoi Lieve bruidjes,

Na exact 1 jaar en 2 dagen voorbereiding was het twee weken geleden onze grote dag...
Vrijdag 5 oktober was nog een stressy dag... Ik had hier via het forum een kapster gevonden die haar aanprijsde als DE bruidskapper van het waasland (naam kan je via pb krijgen!).
Aan mijn proefkapsel had mijn mama al geen goed gevoel overgehouden (maarja, waar vind je 3 weken voor je huwelijk nog een afspraak) en blijkbaar terecht. Vrijdag om 4 uur belde deze toffe madam immers om doodleuk te zeggen dat ze mijn kapsel toch niet kwam doen! Stress natuurlijk, maar dankzij enkele telefoontjes vonden we toch nog iemand die zaterdag lekker vroeg uit haar bed wou om het nog voor haar werk te komen doen. Achteraf gezien ben ik ONTZETTEND blij dat 'DE' kapster aan huis het niet kon komen doen. Mijn kapsel was immers 100 keer beter dan mijn proef
Zaterdagmorgen dus extravroeg uit bed om zowel mijn haren als de bruidskindjes hun haren te laten doen. Tegen kwart na 8 was ook mijn make-up gedaan en konden we mijn kleed gaan aandoen.
Dat ging iets sneller dan verwacht, waardoor ik voor de aankomst van onze videograaf en fotograaf reeds klaar was en ook nog 10 minuten moest wachten tot Tom aankwam... :)
Ondertussen deed het niet anders dan regenen, maar daar konden we helaas niet veel aan veranderen.

Om Tien voor negen ging de bel en kon ik mijn ventje bewonderen. Die zag er echt prachtig uit en had ook een mooi bruidsboeket bij. Even iets gedronken en dan vertrokken richting gemeentehuis. Daar was alles op 20 minuten rond. Toen we beneden kwamen was er zelfs een nichtje zo lief geweest om onze zaterdagse gewoonte snel op de markt te gaan halen: Loempia's! :)

Daarna was er een broodjeslunch voorzien en zouden we normaal naar onze paarden vertrekken voor een fotoshoot. Omdat het echter zo'n slecht weer was, heeft onze ceremoniemeester ons richting interflower in lokeren gestuurd. In eerste instantie een raar idee, maar superleuk voor foto's te nemen!

Na de foto's stond de kerk op het menu. Mijn kleed was echter nogal redelijk strak aangesnoerd waardoor ik net voor de kerk ontzettend misselijk werd. toch op mijn tanden gebeten en het uurtje mis doorstaan. Dit viel voor mij ontzettend tegen. Wij hadden bij onze bloemist leuke staandertjes, altaarstuk en lectorstuk besteld, maar bij aankomst was hier niets van te zien. Blijkbaar waren ze naar de verkeerde kerk gereden, hoorden we achteraf.
Onze priester had zijn eigen touch gegeven aan onze goed voorbereide mis en heeft mij tijdens de mis zelfs 5 keer Sandra genoemd ipv Sarah. Tom werd er op den duur kwaad van, dat hij het nogal redelijk kortaf zei: Het is wel Sarah he!
Ik ergerde mij op den duur dood aan de priester!
Bij het buitenkomen scheen dan eindelijk de zon!
Dan zijn we naar de feestzaal vertrokken waar we dankzij het mooie weer toch nog leuke familiefoto's konden nemen in hun tuin.
Het eten die avond was fantastisch, de DJ ongelooflijk! Het feest is begonnen rond half 12 en om 4 uur hebben we nog eens onze openingsdans gedaan en ons feest afgesloten.
HEt was in 1 woord ONVERGETELIJK! Het is een ongelooflijk cliché dat die dag voorbijvliegt, maar het is ook echt zo. Voor je het weet zit je aan tafel 'savonds en is alles eigenlijk al voorbij...

Nog enkele mensen die ik moet bedanken:
Le chapeau: ongeloofelijke service gekregen van Leen. Die ging tot het uiterste om mijn droomkleedje te vinden. Mijn ventje was alleszins overtuigd... :)
Ceremoniemeester: Dirk van Bogaert. Super mens. Die heeft de hele dag voor ons gelopen en gesprongen met de glimlach, niets was te veel.
Feestzaal: Hof ter velden baasrode. Superservice. Iedereen was laaiend enthousiast.
Ceremoniewagens: LPP sint-niklaas. ook hier was alles tot in de puntjes geregeld.
Kapsel en make-up: de voormalige buurmeisjes. Bedankt!
Fotograaf: Imagedesigner. Toffe mens, stelde ons meteen op ons gemak
Videograaf: Freddy van de Cauter. Is een hele dag met ons meegeweest. Niets was hem teveel en hij bezorgde ons nu reeds een voorsmaakje, wat jullie hieronder kunnen bekijken!

Oeps, het verslagje is langer geworden dan gedacht, maar kijk vooral nog even naar ons filmpje. Het vertelt immers veel meer dan deze woorden!
Aan alle toekomstige bruidjes: Geniet ervan!

http://vimeo.com/51762096

Sarah
6-10-2012
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 2449


Sarah
6-10-2012
 Meld misbruik20-10-2012 23:20:19

Nog een belangrijk iemand vergeten:
De man die ons avondfeest liet losbarsten van de eerste tot de laatste seconde:
DJ: Bjorn van BNS events zele Bedankt!



Eline
20-7-2013
 Meld misbruik21-10-2012 0:20:55

Amai, mooi filmpje!
En wat een prachtig kleed had jij!
Het zag er mij een leuke en mooie dag uit.
Jammer van de bloemen en de priester, maar gelukkig heeft het jullie dag niet verknalt en zijn jullie blijven genieten :-)
Proficiat met jullie huwelijk en geniet nog maar wat van de witte broodsweken...
Gr,
Eine



Manuela
4-8-2012
 Meld misbruik21-10-2012 9:36:23

Super tof filmpje! Je zag er prachtig uit!
Dat van die kapster vind ik toch wel echt een goei... Ik denk dat ik persoonlijk haar nek zou omgewrongen hebben :) Maar ale, 't is dan toch allemaal goed gekomen en goed verlopen!
Geniet nog van het gevoel en veel geluk samen!



frida
6-2-2010
 Meld misbruik21-10-2012 10:16:43

Leuk zeg je ringen in het doopvond......... Nog nooit gezien!!!!



Annabel
19-10-2013
 Meld misbruik21-10-2012 10:35:22

Supermooi! Proficiat!



Sara
6-10-2012
 Meld misbruik21-10-2012 10:56:01

wauww super mooi!!!



Sarah
6-10-2012
 Meld misbruik21-10-2012 13:12:05

Dankjewel allemaal!!
Dat met die ringen hadden wij ook nog nooit gezien. Zelfs onze foto- en videograaf hadden dit nog niet gezien... :)



Dorien
9-6-2012
 Meld misbruik22-10-2012 14:28:33

Héél mooi kleed Sarah, je zag er prachtig uit. Is het toevallig een kleed van Kelro (niet zo bekend maar ik herken de kant bovenaan en de plooiingen precies)? Het mijne leek er alvast super hard op en kwam ook van Le Chapeau ;-) Sorry dat ik zo nieuwsgierig ben.



Sarah
6-10-2012
 Meld misbruik27-10-2012 23:40:26

Hey dorien, mijn kleedje was er eentje van Ellis... Ook niet zo'n bekend merk, maar alleszins mijn droomkleedje :) Dankjewel Aan alle anderen : Op de foto's van de fotograaf is het jammer genoeg nog even wachten...



Silke
6-10-2012
 Meld misbruik31-10-2012 17:51:45

Sarah, Mooi, heel mooi. Geniet nog na! Wij net terug van huwelijksreis.. Ok al zoooo mooi! Hehe. Proficiat.



Sarah
6-10-2012
 Meld misbruik5-11-2012 8:15:57

dankjewel! :)



Evy
18-5-2013
 Meld misbruik21-11-2012 7:21:42

Heel mooi ben blij nogmaals te horen dat hof ter velden een goede zaalkeuze is. Ons feest zal daar ook doorgaan.



Sarah
6-10-2012
 Meld misbruik21-11-2012 14:26:29

Daar kan je niet mee in de fout gaan! De feest was gewoonweg af!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info