Nu Online
Momenteel zijn er 168 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ceremoniemeester

29-9-2006 8:35:34
Hey,

misschien een rare vraag. Maar de ceremoniemeester hangt die samen met het vervoer? Of kan je je vervoer appart regelen? Of kijkt de ceremoniemeester zowiezo voor het vervoer, zelfs al heeft hij dat niet?
't Zit nl zo dat er verre familie van m'n vriend ceremoniemeester is maar ik zou heel graag in een koets trouwen. Nu die ceremoniemeester heeft geen koetsen.Moeten wij dan zorgen voor een koets of kijkt hij daarvoor?
Mjah, ik ben dat hier nogal lang aan't uitleggen hé...;)

Evelien
8-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 320

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik29-9-2006 9:05:28

Hey,

Sommige ceremoniemeesters willen die job enkel aannemen als je met hun vervoer werkt. Anderen hebben zelf geen vervoer maar kunnen je wel helpen met je zoektocht.
Wij trouwen ook met koetsen en met een ceremoniemeester die daar niets mee te maken heeft.
Wij hebben zelf voor de koetsen gezorgd en aan die man gevraagd of hij geen goede ceremoniemeester kende.
Je kan misschien wel aan die ceremoniemeester vragen of hij niemand kent met koetsen waar hij regelmatig mee samenwerkt?
Als je me zegt vanwaar je bent kan ik u misschien wel aan een paar adressen voor koetsen helpen.
Mijn mailadres:
sissi.gevaert@pandora.be

Groetjes, Sissi

Ann
15-12-2007
 Meld misbruik29-9-2006 14:00:23

Ik ben ook nog maar een 'beginneling'... Maar kan een goed vriend of familielid ook geen ceremoniemeester zijn? (blijkbaar vooral in Nederland het geval)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...