Nu Online
Momenteel zijn er 106 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

twijfels huwelijksreis

  20-10-2012 11:26:05
mijn vriendin had graag naar Zuid Afrika geweest maar ik ben geen fan van uren op een vliegtuig te zitten

ik had graag naar ofwel scandinavie gegaan ofwel naar Ierland in combinatie met schotland
zijn er die ervaring hebben met deze bestemmingen of die een mooiere bestemming weten ????

jos
27-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1069


Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik20-10-2012 14:55:09

Goh, wat zijn nu voor één keer die paar uren op een mensenleven? :)

Maar soit: Ierland/Schotland is heel mooi maar ook quasi altijd heel nat. Ik ben er heel graag maar zou er niet mijn huwelijksreis willen doorbrengen.

Scandinavië heeft veel te bieden, is er een specifieke plek die je in gedachten hebt?

Andere bestemmingen die je zou kunnen overwegen: Ijsland, Lanzarote, Oost-Europa (combinatie natuur en wellness)



Elke
13-7-2012
 Meld misbruik21-10-2012 17:47:54

Ik zou een beter compromis zoeken, want jij stelt het tegenovergestelde voor van wat je verloofde wil... Ierland of Schotland versus Zuid-Afrika? Ik kan mij geen groter contrast voorstellen! Kies dan liever voor iets zuiders zoals Kreta.

Zoals Lauren zegt: je huwelijksreis is once in a lifetime, dus dan zou ik toch iets speciaal doen. Naar Ierland of Schotland kun je altijd nog gaan, maar Zuid-Afrika is toch echt wel bijzonder.

Wij zijn naar de Seychellen geweest en dat is voor mij ook onmenselijk lang vliegen. Ik ben toch blij dat we daarvoor gekozen hebben, want anders zouden we dit nooit gedaan hebben.



Jente
26-10-2013
 Meld misbruik22-10-2012 14:01:30

Ik zie dat jullie in juli trouwen. Dat is voor Zuid-Afrika sowieso wel niet het ideale seizoen (winter daar). In die periode denk ik dat jullie best, om geen te lange vliegreis te moeten maken, voor iets rond de Middellandse zee zoeken. Scandinavië en Schotland en Ierland zijn ook fijn maar toch niet echt huwelijksreisbestemmingen vind ik.
Voor de rest ben ik helemaal voor Zuid-Afrika want wij gaan ook naar daar op huwelijksreis (eind oktober).


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums