Nu Online
Momenteel zijn er 80 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

labels wensboom

  18-10-2012 21:32:12
wij hadden een wensboom laten maken door onze bloemist met taken die we gevonden hadden in een bos. Ik moet zeggen, dit is zeeer positief door alle gasten onthaald. Ik was daarnet alle wensen aan het lezen en het is echt zo grappig soms. zeer onverwachte dingen bij. Dus mensen die twijfelen om het te doen, zeker doen.

Nu ik heb nog een hele hoop blanco labels over 111 om precies te zijn. Als er iemand wilt, ze zijn over te kopen. Het zijn heel simpelen 'manilla' labels ( vanillegeel) met al touwtjes aan. Ze zijn 96mm op 48mm. Niet te groot, maar ook niet te klein. Je kan er ook nog eventueel een stempel ofzo opzetten, dat was ik zelf van plan maar is er niet van gekomen.

Ik vraag er 15 euro voor. Wie interesse stuur ik eventueel wel foto's

Sara
6-10-2012
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 2578


Sara
15-6-2013
 Meld misbruik19-10-2012 8:40:41

wil je mij eens een foto doorsturen? Je hebt mijn mailadres é;-) Bedankt!



Sara
15-6-2013
 Meld misbruik19-10-2012 8:41:31

en wil je eventueel ook eens een foto van je wensboom toevoegen? Merci!



Annabel
19-10-2013
 Meld misbruik19-10-2012 9:37:23

Hey! Ik ben ook wel benieuwd hoe je wensboom er dan precies uitzag. Je mag het gerust ook eens doormailen. Groetjes, Annabel (annabel.jacobs@hotmail.com)



Olivia
4-5-2013
 Meld misbruik19-10-2012 10:08:57

Ik wil ook wel een foto zien!

Gr



Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik19-10-2012 10:30:34

idem hier een bruidje die graag een foto zou ontvangen van je wensboom
deze mag je sturen naar wynants.vanloock@telenet.be
ofwel via een PB

bedankt
Kelly
x



Sara
6-10-2012
 Meld misbruik19-10-2012 10:38:23

ik ga super hard mijn best doen om een foto te bemachtigen, van zodra ik een foto van de boom zelf heb stuur ik ze op.

Van de labels zelf kan ik wel al eventueel een foto opsturen als iemand geinteresseerd is



Sara
15-6-2013
 Meld misbruik19-10-2012 12:34:27

naar mij mag je alvast een foto van de labeltjes doorsturen;-)
merci!



Annabel
19-10-2013
 Meld misbruik19-10-2012 13:58:23

Dit mag naar mij ook. Groetjes!



Hulya
1-6-2013
 Meld misbruik19-10-2012 16:29:37

Oooh lijkt me heel mooi! Ik wil ook een fototje ziennnn!!! :-D Hulyadogan150@hotmail.com Grtjs



lore
10-8-2013
 Meld misbruik19-10-2012 19:51:37

hey, naar mij mag je ook een mailtje sturen voor die kaartjes
lorevdh@gmail.com alvast bedankt
groetjes lore



Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik20-10-2012 22:46:25

Hoi,
Wij dachten ook al aan een wensboom? mag ik die van jullie eens op foto zien? x



Hulya
1-6-2013
 Meld misbruik23-10-2012 21:19:49

Heeey dankje voor je mail!!!! heel lief, ik zou je wensboom ook graag willen zien :-)
groetjes



sara
18-5-2013
 Meld misbruik22-1-2013 20:47:55

Dag Sara, Wij zijn op zoek naar kaartjes voor onze wensboom, dus ik wil zeker de foto's een keertje zien als je ze nog niet verkocht hebt. Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info