Nu Online
Momenteel zijn er 131 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

onze dag

  18-10-2012 6:09:00
nu ik toch veel te vroeg wakker ben door jetlag van onze huwelijksreis zal ik maar eens een verslagje van onze dag schrijven. Ik ga het proberen niet te lang te maken, er is zooooveeel gebeurd die dag. We hebben veel tegenslag voordien gehad: fotograaf die afgezegd had, pastoor die gestopt was,... Dus de dag voor onze trouw was niet anders, de zangeres belde om te zeggen dat ons huwelijk om 10u geplanned stond ipv om 14u30. Dus vrijdag was een dag van alles klaarkrijgen en stressen maar het is gelukt!

Zaterdag morgend was het echt zoo een slecht weer, maar dat kon mij echt niet schelen. We hebben eigenlijk alleen wat problemen ondervonden met het verkeer toen we richting de fotoshoot reden en dan de fotoshoot op een half uurtje binnen gedaan.

Maar toen we aan de Kathedraal in antwerpen aankwamen was het allemaal droog. Juist nog een klein probleempje om het plein van de kathedraal op te rijden, de chauffeurs wisten niet hoe ze moesten rijden :-( Gelukkig ken ik antwerpen vrij goed en na wat zoeken en rondgerij zijn we er geraakt en wat voor een entree. Het plein stond echt zwart van het volk, helft toeristen, helft mensen voor het huwelijk. Ze zijn we in kolonne rondjes beginnen rijden op dat plein tot iedereen was uitgestapt en alleen ik overbleef. Elke keer dat er iemand uitstapte kwam er een oorverdovend applaus. Brok in de keel moment.
Toen het aan mij was, wou niemand binnengaan :-( na wat aandringen van de ceremoniemeester is toch iedereen binnengegaan, of toch een groot deel en heb ik mijn grote entree gemaakt in de kathedraal. WAUW moment dat ik nooit ga vergeten.
Na een super goede mis met onze nieuwe pastoor hebben we ongeveer 5 kilo rijst op ons gekregen van de gasten. ik heb de dag nadien nog rijst gevonden op niet aangename plekken :-p

Het feest zelf was super goed geregeld door zaal horta. De zaal was perfect gedaan ( op 1 tafel na, maar dat is onmiddellijk geregeld) Ik heb eigenlijk daarop zelfs geen aanmerkingen. Het was super dat zij zelf 2 maitres hadden voorzien en wij dus echt voor niets moesten zorgen, de uren niet in het oog moesten houden.
De Dj was wel nog aan het opstellen toen de receptie begon, zij waren blijkbaar super te laat door de file aangekomen, maar zij zaten achter een scherm dus dat is niet opgevallen en die hebben het echt goedgemaakt 's avonds, de dansvloer stond continue vol.

Korte samenvatting, het was GEWELDIG. het jaar voorbereiding was wel nodig voor dit zo mooi ten einde te brengen.
Ik heb spijtig genoeg nog geen foto's, ik ben er zelf heel benieuwd naar.

nog even een bedankingslijstje:
het bruidsparadijs: super mooie jurk, goede service
art nouveau zaal horta: nog nooit zo een goede service gehad op een feest, niets was te veel en een wauw voor het desserten buffet, veel gasten vonden vooral de opening impressionant
de kathedraal van antwerpen en pastoor louis van lommel: na veel obstakels was het een pracht van een mis
VJ Cobra: last maar zeker niet least, super DJ/VJ team. Iedereen heeft zich rot geamuseerd van jong tot oud, van schlager tot alternatief.

Sara
6-10-2012
Meld misbruik



Reacties: 17 | Gelezen: 2537


Silke
4-5-2013
 Meld misbruik18-10-2012 8:17:34

Klinkt als een super dagje, Sara! Dikke proficiat en geniet nog maar lang na! Ik ben al benieuwd naar je foto's. :)



viki
18-10-2013
 Meld misbruik18-10-2012 8:49:34

Hey Sara,

Dikke proficiat, hier ook al benieuwd naar de foto's.....
Geniet ervan

groetjes



Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik18-10-2012 9:06:20

Ik was al op je verslagje aan het wachten.
Dikke proficiat!
Hopelijk volgen de foto'tjes snel!

Geniet van het getrouwde leven.




shanna
25-5-2013
 Meld misbruik18-10-2012 9:06:32

een dikke proficiat! ik kijk al uit naar de foto's!



Marlies
14-12-2012
 Meld misbruik18-10-2012 9:28:59

Proficiat! Eveneens zeer benieuwd naar de foto's!



Lynn
9-3-2013
 Meld misbruik18-10-2012 9:59:37

Een heel dikke proficiat met je huwelijk! Ik kijk ook wel uitnaar de foto's!



Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik18-10-2012 10:44:45

Proficiat !

Ben ook benieuwd naar de foto's.

Wij hebben ooit een feest gehad in Horta en dat was ook fenomenaal !



Eline
20-7-2013
 Meld misbruik18-10-2012 11:56:30

Proficiat!!!
Geniet van je leven als getrouwde vrouw
Ik kijk ook al uit naar je foto's...



Lieve
17-5-2013
 Meld misbruik18-10-2012 12:23:23

Proficiat, Sarah! Blij dat het allemaal zo goed afgelopen is. Zo zie je maar dat enkele (?) tegenslagen je droomdag onmogelijk kunnen verpesten!
Ik kijk al uit naar de foto's! Je klinkt alleszins stralend!
O ja, hoe is het dan afgelopen met de kledij van je mama? Toch nog iets goeds gevonden?



Sara
6-10-2012
 Meld misbruik18-10-2012 12:58:38

@Lieve: ja ze heeft een kleedje gevonden bij jagre dat ze aangepast hebben en ze was ook stralend enz.



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik18-10-2012 14:07:14

Proficiat Sara!
Die entree in de kathedraal zal zéker de moeite geweest zijn en onvergetelijk!!
Ik ben al benieuwd naar foto's...:-)

groetjes en geniet nog goed na!!

Sandra



Lien
28-9-2013
 Meld misbruik18-10-2012 14:40:02

Proficiat Sara!
Net zoals de andere bruidjes wacht ik nu met veel ongeduld op de foto's ;-)
Hoe is de huwelijksreis naar Bali geweest? Een aanrader? Want wij zijn er ook over aan het nadenken! En wat vonden jullie van de lange vliegreis?


Veel plezier in je getrouwde leven gewenst! :D



Sara
6-10-2012
 Meld misbruik18-10-2012 14:53:07

Goed nieuws, ik heb net wat camera fotos gekregen van een collega. vanavond zal ik ze uploaden.

Bali was in 1 woord GIGAGEWOONGEWELDIG ;-) We wouden echt niet meer naar huis. De vliegreis is lang, en als je zoals ons een wenende/histerische kleuter 2 rijen voor je hebt zitten alle vluchten, dan is dat heel lang. maar het is het wel waard. Niet twijfelen, echt gewoon doen, het is er zooo mooi.



Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik18-10-2012 18:11:12

hey Sara,
Een dikke proficiat!
Nog veel geluk in de toekomst en geniet er nog van!




Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik18-10-2012 19:14:11

Hey Sara,

Weer een bekend trouwertje uit "mijn tijd" op het forum.
Alvast een hele dikke proficiat met jullie huwelijk? Ik wens jullie alle geluk toe? Heel blij dat alles prima verlopen is. En nu voor de komende jaren .... nagenieten!!!

Vele groetjes,

Patricia



Nellie
20-4-2013
 Meld misbruik18-10-2012 19:17:40

Hey Sara,

Proficiat hoor! Ik krijg gewoon vlinders in mijn buik van jouw verslagje. Je leest tussen de lijnen door dat je er echt van genoten hebt!!!! Super!!!!! Ik moet het waarschijnlijk niet meer zeggen maar ik kijk er ook al naar uit om een fotootje te zien. :)

Groetjes,
Nellie



Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik18-10-2012 22:40:12

proficiat, Sara!!!

ik blijf volgen voor de foto's en die Kathedraal klinkt fantastisch!!

groetjes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info