Nu Online
Momenteel zijn er 71 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan Sabrina en Debra

28-9-2006 16:21:25
Hoi,
Ik las dat jullie een kleedje gevonden hadden bij linea Raffaelli in Brugge hé, stel nu dat ik daar van de eerste keer "mijn droomjurk" (zoals dat vaak beschreven wordt) zie, zou ik dan meteen vastleggen of niet?
Want heb al gehoord dat de prijzen in andere winkels wel eens kan schommelen, alhoewel dat ik dacht LR , LR is dus waarom dan in een andere winkels goedkoper of duurder prijzen?
Groetjes

Valerie
25-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 315

Sabrina
12-8-2007
 Meld misbruik28-9-2006 19:29:03

Valérie,

ik had me ook oorspronkelijk voorgenomen om nog enkele andere winkels te doen...Ik ben toevallig eens over de middag binnen geweest bij LR Brugge en aangezien er niemand anders van klanten aanwezig was, konden ze me voortdurend helpen. Ik wilde eerst even maar kijken naar de collectie, maar ze zeiden me meteen dat je niet kon zeggen of je iets mooi vond of niet, zolang je het niet aangedaan had. Zo gezegd, zo gedaan... ik heb drie uur staan passen en ik heb uiteindelijk ook mijn goesting gevonden. Simpel, mooi en straalde toch een zekere klasse uit... Ze gaven me ook schoenen en een ketting die erbij pastte. Ik was niet verplicht om deze erbij te nemen, maar ze hebben ze toch voor mij aan de kant gehouden voor het geval dat ik niets anders vond van schoenen (kleur paste perfect bij mijn kleed) of juwelen, dan kon ik daar altijd op terugvallen. Maar alles tesamen maakte eigenlijk het perfecte plaatje... Ik heb dan ook meteen dat kleedje vastgelegd. Ik had opeens geen zin meer om andere winkels te gaan doen, want eens je 100% je goesting gevonden hebt, dan krijg je je gedacht daar moeilijk van af. Ik heb eigenlijk nooit gedacht aan een prijsverschil tussen de verschillende winkels. Voor hetzelfde kleed kan er volgens mij weinig of geen verschil op zitten. Ik zou zeggen "geniet ervan" want dat passen is echt de max. Je waant je zo in een droom, echt waar, en het is zo snel voorbij... Dus als je je droomkleedje ziet : niet aarzelen zou ik zeggen...
Groetjes
Sabrina

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik29-9-2006 8:14:34

Hey,

De prijzen voor eenzelfde kleedje kunnen wel degelijk verschillen per winkel.
Zo heb ik mijn kleedje (geen LR)op 2 verschillende plaatsen zien hangen en het scheelde 100 e. Ik had echter al een voorschot gegeven in de duurste winkel, maar die is wel het dichtst bij mij. Dus moet ik minder ver rijden bij de pasbeurten.

Groetjes, Sissi

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik29-9-2006 9:53:12

Hoi,

Ik ben in oktober 2005 naar LR geweest voor mijn eerste zoektocht naar een kleedje. Ik had via de catalogus al mijn droomkleedje gevonden maar ging het mij ook staan? Het was het allereerste kleedje die ik aandeed en het was meteen een schot in de roos...! Ze gaven mij ook bijpassenden juwelen en schoenen en die ben je idd niet verplicht om te kopen. De juwelen heb ik er meteen bijbesteld omdat het het plaatje afmaakte. De schoenen waren met een ronde top en dus niet echt mijn ding, ik wou schoenen met een spitse top en ben verder opzoek gegaan. Aangezien ik in het oud roze ben getrouwd zat ik dus een beetje beperkt qua keuze van schoenen. Ze hebben de schoenen met ronde top opzij gezet voor het geval ik geen schoenen zou vinden. Ik heb eerlijk gezegd bij LR dat ik nog een afspraak had in een bruidswinkel waar ze allerlei merken verkochten en dat ik doodgraag daar nog eens langs ging. Ze begrepen dat maar al te goed en vonden dat een goeie keuze. Ik vertelde hen wel dat ik vrij zeker was dat ze me gingen terug zien want ik zat wel erg met dat kleedje in m'n hoofd. In die andere bruidswinkel heb ik gekeken naar de prijs van mijn kleedje en de prijs was dezelfde als bij LR. Ik wil wel nog iets zeggen qua service van LR brugge. Op een donderdag ben ik samen met m'n papa gaan shoppen. Mijn papa is weduwnaar, 11 jaar geleden is mijn mama overleden. Ik vroeg hem of hij m'n kleedje eens wou zien? Natuurlijk wou hij dat. We zijn rond 17u bij LR binnen gegaan en ik vroeg hen of ik m'n kleedje eens aan de kapstok aan papa mocht tonen. Ze vonden dat niet kunnen en ik moest het meteen aandoen. Ik legde hen onze situatie uit en papa moest even wachten. Ze gingen mij klaarmaken met alles erop en eraan en dan zijn ze papa gaan halen. Dit was een zeer emotioneel moment. We hebben daar nog een een groot uur staan babbelen met Jo en ze hebben meteen m'n maten genomen zodat ze het kleed konden bestellen. Ik had eigenlijk pas een week later een afspraak maar die hebben ze dan geannuleerd.

Veel succes met de zoektocht en ik hoop echt dat je je droomjurk snel vind.

Debra
reeds 49 dagen getrouwd

els
17-8-2011
 Meld misbruik29-9-2006 11:50:27

Hallo,
Ik heb m'n kleedje niet gekocht bij LR in Brugge of bij Cony in Aalter, maar ik kan wel zeggen dat Cony een korting geeft van 5% Dat klinkt misschien niet veel, maar op het bedrag van een trouwjurk is dat toch vlug de moeite.

Veel plezier!
16/12/2006

Sabrina
12-8-2007
 Meld misbruik30-9-2006 8:30:11

Hallo,

zoals Debra al heeft aangegeven, Jo is inderdaad een echte toffe. Ze babbelt tegen je zoals je een echte vriendin bent in feite. Persoonlijke aanpak vind ik toch ook wel heel belangrijk. Als er dan inderdaad een prijsverschil zou zijn, dan betaal ik misschien dat kleine bedrag meer voor vriendelijkheid, eerlijk, en goede service. Mijn kleedje was ook niet in het wit (ik stond daar ook niet), en om de kostuum van mijn ventje en het trouwboeket daaraan aan te kunnen passen, hebben ze zelfs een staaltje voor mij aangevraagd, heel leuk ook.
Geniet ervan, echt waar, dat zijn zo'n leuke momenten...

vele groetjes,
Sabrina
12.08.2005

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...