Terug naar overzicht
In west-vlaanderen ben ik niet bekend, maar mijn schoenen komen van brandos. Hebben ze veel keuze, goede prijzen en ik ben zeer tevreden over de levering! Je kan gratis terugsturen of omruilen in een andere maat. Op zalando staan trouwens ook mooie bruidsschoenen.
Ik heb de mijne van bij Tsjari in Breda... Ver vanuit hier (limburg), maar ik heb het gekoppeld met een dagje shoppen in Breda (wat heel erg gezellig en leuk is). Een klein winkeltje met enkel bruidsschoenen en gelegenheidsschoen, ze hebben ook een website. Alessia
In Roeselare heb je Gabrielli, daar hebben ze redelijk wat trouwschoenen, zelf nog niet binnengeweest, maar ksta altijd aan de etalage de schoenen te bewonderen :)
gabrielli in Roeselare ( zelfde straat als Robel ) Groetjes
Heb mijn schoenen bij Zalando besteld!!! Onder Pumps vind je verschillende modelen en is een zeer snele levering ;-) ook als ze niet goed zijn kan je ze gratis terug sturen!!!
ok, bedankt voor de tips!
@Delphine: Ik sta me daar ook altijd te vergapen... Er staan ook zoveel mooie schoenen, hé. Ik weet al welke schoenen ik wil; nu nog het kleed.
Mijn schoenen komen ook van gabrieli, ben er echt blij mee.