Nu Online
Momenteel zijn er 155 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze onvergetlijke dag

  11-10-2012 9:14:46
Dag bruidjes: nu 12 dagen getrouwd, het was een superdagje.
's morgen vroeg om half 8 met mijn oudste dochter van 4 en mijn getuige naar de kapper en make_up. Zo zalig, nog geen zenuwen zelfs.Terug naar huis
Mijn mama was thuis voor mijn kleed en juwelen aan te doen dat deze traditie vastgelegd kon worden.
Om half 12 was de naaste familie thuis; 10 min later ging de bel, daar stond hij dan, mijn prins, wel niet met een wit paard, het was een bmw cabrio.
Hij was zooo mooi en het boeket was super; had het niet beter kunnen kiezen.
Toen moest ik toch even een traantje wegpinken.
Mijn hartje ging te keer :-)
Toen startte de receptie thuis, we hadden verrassingsbroodjes, toastjes, soep, chips, nootjes en veel drank ; niemand had iets te kort.
De familiefoto's werden getrokken, iedereen was heel verzorg en zo mooi.
De tijd kwam er aan om naar het gemeentehuis te vertrekken, wij als eerste in de cabrio , gelukkig was het nog een warme dag. Ons dochtertje was ook zo een prinsesje met haar lang bruidskleedje.
Achter ons een rij van 13 auto's die bleven tuuten dat er vele mensen buiten kwamen kijken. :-)
Het gemeentehuis was eigenlijk snel voorbij, vanaf toen was het mevrouw Theunis. :-)
Hup , we kunnen vertrekken naar de feestzaal; receptie en hapjes en wij vertrokken naar de fotolocatie Ter Dolen, dit was heel goed meegevallen.
We keerden terug naar de zaal en we konden meteen eten, lekkere bbq en dessertenbuffet.
Het avondfeest kon beginnen.
Tijdens het toekomen van de gasten verzorgden mijn collega en dochter voor de muziek.
Vervolgens als iedereen er was kon het feest echt beginnen.
Onze openingsdans was Triggerfinger, i follow you, beetje zenuwen, maar het is heel goed gegaan, ons dansleraar is komen kijken en was ook content.
Een super dj, lekker bruidstaart , hapjes, een echt feest, de hele zaal deed mee.
De bediening was super goed.
Het is voorbij gevlogen en wij hebben van elke moment genoten.
Wij hebben een onvergetelijke dag gehad en zijn zo gelukkig met ons huisje en onze 2 dochtertjes.


ik wens iedereen fijne voorbereidingen en een superdag toe.
xxx
Ani


Ani
29-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1516


Bea
6-7-2013
 Meld misbruik11-10-2012 16:26:55

Proficiat! Het lijkt een zeer toffe dag te zijn geweest. Dat tuutten met de auto's lijkt mij ook zeer tof, zou bij mij ook wel mogen...



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik11-10-2012 22:37:04

Ani, je voorlaatste zin is uiteindelijk wat alle bruidjes hier willen: na alle voorbereidingen een welverdiende gelukkige toekomst met ons gezin. Geniet van jullie toekomst samen en dikke proficiat!



Eline
20-7-2013
 Meld misbruik12-10-2012 12:01:41

Proficiat!
Geniet nu maar verder van de toekomst samen met je gezinnetje, Mevr. Theunis :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info