Nu Online
Momenteel zijn er 140 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

AAN VICKY,trouwfoto's Sarah en Janick

  27-9-2006 12:05:44
dag Vicky!
heb jij geluk dat ik ziek ben en ik toevallig nog eens kom piepen op de site!ondertussen ben ik al 74 dagen getrouwd,zo lang al!!je kan de foto's nog altijd bekijken op www.enoa.be/huwelijkportfolio/sarahjanick.Janick zijn kostuum is van cosmoss,gekocht in de Vergo in st-katelijne-waver,maar dat wat je op de foto's ziet is gehuurd bij style-tailors in Mechelen,dat droeg heel de suite trouwens,na de receptie heeft janick zn trouwkostuum aangedaan.Mijn boeket komt van bloemenwinkel op de brusselsesteenweg in hombeek (net over de vaart),ik ben de naam kwijt,sorry!(het is in zo een mooi huis en het logo is grijs met witte letters)
zo ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb!veel succes en geniet van elke moment!!!
groetjes
Sarah

sarah
15-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 818


Vicky
7-9-2007
 Meld misbruik27-9-2006 12:29:06

Hey,

Amai ik ben blij dat je gereageerd hebt! Had de hoop al opgegeven... Maar ik wist dat sommige bruidjes het toch niet konden laten om af en toe nog eens te komen piepen op de site. Dus ik heb de gok maar gewaagd om een berichtje voor u achter te laten... Ben echt content! Nu kan ik aan mijn verloofde tenminste laten zien wat ik bedoel ipv alles met hand en tand uit te leggen. En dan snapt hij het meestal nog niet... Hehe...

Heel erg bedankt nogmaals!

Groeten,

Vicky


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...