Nu Online
Momenteel zijn er 113 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Catering - feestverzorging - zaalhulp Jubileum

  10-10-2012 13:15:54
Goedemiddag allen,

We zijn momenteel bijna 2 maanden gelukkig getrouwd en kunnen al aan het volgende feest denken.
Mijn ouders zijn volgend jaar 25 jaar getrouwd en gaan een groot tuinfeest geven.

Omdat ze de plaats hebben zoeken ze daar een grote tent te zetten en een BBQer te laten komen.

Maar nu zijn we eigenlijk opzoek naar firma's (of personen) die zorgen voor de drank e.d.

Ik bedoel, een 'tapdienst' die dus vanaf het begin van de avond de mensen een aperitief geeft en gans de avond de drank en eten verzorgt.

En ook alles afruimt e.d.

Normaal doen we dit altijd zelf of laten we dit doen door kameraden.

Maar het zijn altijd dezelfde waar we op moeten rekenen.

Dus als dit niet te veel kost zouden we eventueel hier beroep op kunnen doen.

Geschatte genodigden: +/- 250à300 man

Weten jullie zo'n firmas waar je zaalpersoneel kan huren en eventueel die ook desserten verzorgen?

Laat gerust weten !

Groetjes,

Caroline


Caroline
18-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1000


BruidjeXX
22-9-2012
 Meld misbruik10-10-2012 14:59:09

Traiteur Cochez te Aalst komt overal heen en verzogt personeel + dessert en eventueel ook dranken..


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...