Nu Online
Momenteel zijn er 35 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De kogel is door de kerk! :D

  8-10-2012 20:52:50
Eindelijk hebben we onze datum!
12/04/2014 gaat onze dag worden.. dan zijn we ook 7 jaar samen :)

Nu.. een georganiseerde bruid als ik wil zijn ben al bezig met de dagindeling..
ik weet.. we hebben nog geen exact trouwuur op de gemeente en in de kerk..
maar ik kan het al ongeveer plannen :)

Het zou als volgt gaan:

Bruid maakt zich klaar bij haar ouderlijk huis/ bruidegom maakt zich klaar bij zijn ouderlijk huis (of gewoon thuis, zijn we nog niet uit)

Bruid afhalen..
Naar de gemeente
Naar de kerk .. na de kerk misschien een kleine receptie voor iedereen wie daar is (?)

Met de naaste familie (ouders, broers en zussen, getuigen) iets gaan eten
de rest die bij de gemeente/kerk was gaat naar huis

De naaste familie gaat al naar de feestzaal en het bruidspaar gaat nog wat foto's maken..

Avondfeest met familie en de rest van de genodigden..

Welke uren zouden jullie daar allemaal opplakken?

Saskia
12-4-2014
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 904


Katrijn
7-9-2012
 Meld misbruik8-10-2012 21:06:18

Vroeg starten! Om 8 uur zeker al ontbijtje binnen en de kapper en visagiste haar werk laten doen.

Mijn fotograaf was er net na mijn ontbijt bij de kapper en visagiste. Rond 11 uur gemeentehuis, rond 1 uur kerk, dan héél kleine receptie en tijdens de receptie de familiefoto's. Na de receptie zijn we een uurtje gaan shooten en dan begon er een nieuwe receptie en avondfeest. Net voor het avondeten/feest ook nog even naar buiten gegaan met de fotograaf omdat zij opteerde voor extra foto's bij zonsondergang. Even in volle twijfeling, maar uiteindelijk zo blij dat we haar raad volgden: zo mooi!!
Zeer relaxte dag, maar zo wilde ik het ook!



Saskia
12-4-2014
 Meld misbruik8-10-2012 21:11:07

bij ons gaat het avondfeest zonder een heel diner zijn..
enkel een frietkraam met friet a volonte en snacks :) normaal lust iedereen het wel :)
We moeten nog eens nadenken wat juist, maar normaal worden het frietjes eventueel in combinatie met pizza of pasta.. zodat iedereen zijn goesting vind


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...