Nu Online
Momenteel zijn er 53 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schoenen onder suitejurk :-/

  6-10-2012 15:39:07
pfff ... moet hier even ventileren!
Vandaag met de schoonmama suitejurkjes gaan passen en wat was het een succes!!!
Direct een mooi jurkje gevonden dat haar beeldig stond (ze is helemaal niet gewoon om rokken, jurken, ... te dragen).
Ze heeft zichzelf eigenlijk al overtroffen door een jurk te passen ipv een broek. Dus zoals ik al zei stond dit haar beeldig! Op nog geen uur was het geklonken

Maar nu...!!!
ze moet dus schoenen hebben om onder dit jurkje te dragen. Ze is altijd gewoon van platte schoenen te dragen en heeft geen enkele met een hakje. Zelf stelde ze dus voor om voor een hakje te gaan (ik blij ) dus wij onderweg naar Waasland Shopping om de winkels af te lopen en wat wil ze nu persé onder die jurk dragen????.... BOTTEN! Ik meende dat ik iets kreeg . Echt zo'n prachtige jurk tot net onder de knie en vooraan is het zo /\ dus denk ik echt niet dat het mooi gaat zijn met botten. Ik stelde voor om een simpele zwarte pump met een hakje (max 3à4 cm) aan te doen, maar dat viel zelfs niet te overwegen want dan moet ze nylon's dragen en dit wil ze niet. *aaaaaargh!!!!*. Ligt het nu aan mij en kan het wel om botten te dragen of vinden jullie net als ik dat dit NOT DONE is! Hoe kan ik haar alsnog proberen te overtuigen? Aahja haar jurkje is van Creations of Leyten (53460).






Stéphanie
19-1-2013
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1185


Annelies
15-9-2012
 Meld misbruik6-10-2012 16:17:29

Hallo

geen paniek! Dat komt wel oke :-)
Mijn schoonmoeder was het ook niet gewend van een jurk/rok te dragen en voor mijn huwelijk had ze na lang(!) zéér lang zoeken een heel mooi kleedje gevonden, en inderdaad de schoenen was bij ons ook een probleem :-)

Ik ben met haar naar Van Loock te zandhoven gereden (mét het kleedje) en daar hebben ze haar prima geholpen! Ze was het ook niet gewoon van een hakje te dragen, en voila, ze is daar buiten gegaan met een klein fijn hakje, niet te hoog, maar elegant genoeg.

Botten onder een suitekleed vind ik not done! Zeg het haar maar heel eerlijk dat je dat niet elegant vind voor een huwelijk. Eerlijkheid duurt het langst :-)

veel succes !




Saskia
22-6-2013
 Meld misbruik6-10-2012 16:48:33

botten zijn inderdaad geen optie! ik zou het haar ook gewoon zeggen
veel succes!



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik6-10-2012 16:54:30

Hmm.. Eventueel zo'n kort botje, precies zo'n schoen met een hakje? Dat kan misschien nog wel maar lange botten zijn inderdaad not done onder zo'n suitekleed.. Praat dat maar uit haar hoofd. ;)



Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik6-10-2012 21:08:05

goed nieuws dames! De aanhouder wint ;-) Heb de foto van de jurk aan haar 2 zonen (waaronder m'n toekomstige) en nog een schoondochter laten zien en het was unaniem dat het idd not done was om daaronder botten te dragen. Ze had er trouwens vandaag nog gaan kopen waar ze dus super trots op was en ik was natuurlijk al aan het koken vanbinnen. Ondertussen hebben we op enkele sites laten zien wat we willen bedoelen want ik denk dat ze geen flauw idee had over wat wij het hadden. Nu gaat ze naar Brantano een gewoon simpel zwart hakje halen dat perfect staat onder het kleedje. Dus ik ben weer een happy bruidje to be #opluchting#



Dorine

 Meld misbruik6-10-2012 21:09:00

Prachtig kleedje, MAAR GEEN BOTTEN!!! met de complimenten van een mama die zelf al mama van de bruid/bruidegom, mocht zijn. Ik kocht mijn schoenen bij Gabrielli in Roeselare.
tip: eventueel kleedje meenemen of tenminste een foto

succes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...