Nu Online
Momenteel zijn er 150 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

The best day of my life!

  6-10-2012 14:00:03
Hallo allemaal

Na lang aftellen en wachten, kan ik eindelijk mijn verslagje over onze droomdag 22 september neerschrijven!

De wekker stond om kwart voor 6, maar om kwart na 5 was ik al reeds wakker.
Toen de wekker afging maar snel het bed met het ventje. Ik kon maar niet geloven dat het eindelijk zover was.
We stonden op met regen, maar daar ze eigenlijk niet veel regen gegeven hadden, maakte ik er mij geen zorgen over.
Dan maar snel onder de douche gesprongen, terwijl het ventje nog wat kleine dingetjes opruimde.

Om kwart voor 7 was het tijd om hem aan de deur te zetten. Hij ging zich aankleden bij zijn mama, en mijn kapster zou om 7u komen. Het was een raar afscheidsmoment, wetende dat een paar uur later hij terug voor de deur zou staan.
Om 7 u kwam de kapster binnen en kon er begonnen worden. Om 8u kwamen mijn ouders, en toen begonnen de zenuwen wel fel te komen.
Om 9u belde mijn man of hij mocht komen, ons VW busje was aangekomen. Daar ik net mijn kleed aan het aandoen was, moest hij nog even wachten :)
Even later was ik gereed, en belde mijn papa hem dat hij mocht komen.
Terwijl stroomde er ook wat volk binnen, de bruidskindjes, mijn getuige, en schoonpapa die ontroerd was om mij te zien.
Mijn papa en schoonbroer stonden buiten te wachten, en toen was hij eindelijk daar, mijne man!
Ik stond binnen te trillen op mijn benen en te wachten tot hij eindelijk zou aanbellen. Ik had vooral schrik dat hij mij en mijn kleed niet mooi zou vinden, daarvoor dus de zenuwen.
Eindelijk ging de bel. Een echt kippenvelmoment! Met trillende benen loop ik naar de deur, doe hem open en daar staat hij! Hij roept: amai! en hij is sprakeloos. De tranen springen in zijn ogen en hij krijgt niets meer gezegd. Ik was zo ontroerd door hem zo te zien.

Na een glaasje schuimwijn, was het eindelijk tijd om naar het gemeentehuis te gaan. In ons VW busje hadden we heel wat bekijks! De plechtigheid op het gemeentehuis was in een wip voorbij. De schepen van Jeugd die ons getrouwd heeft, was een zeer lieve dame, die echt geprobeerd heeft de viering wat persoonlijk te maken, ondanks het feit dat ze ons niet kende. Er zat veel humor in, en iedereen vond het prachtig!

Na de plechtigheid, gingen we richting Bokrijk naar de sixties voor onze foto's. Jammer genoeg was het zeer druk en hadden mensen niet echt respect voor onze foto's en liep iedereen maar voor onze fotografen in. Met spijt in het hart hebben we dus niet zoveel foto's kunnen maken gelijk wij voor ogen hadden. Maar de foto's zijn toch mooi geworden!

Even later was het tijd voor het feest! Het is een fantastisch feest geworden, lekker eten (waar ik jammer genoeg niet van heb kunnen genieten daar ik vlak voor het feest migraine kreeg en mij echt ziek voelde). Voor de rest was alles op en top in orde! Ik kan de feestzaal echt aanraden! Veel kwaliteit voor weinig geld!!

En toen was onze dag tot grote spijt alweer gedaan! Ik heb er echt van genoten, en het vliegt veel te snel voorbij!

Enkele mensen/zaken die ik ten zeerste aanraad:
* Inemoni: onze prachtige, handgemaakte trouwringen. Heel uniek!
http://www.inemoni.be/
* Feestzaal Elysee: alles was op en top in orde en lekker!
http://www.elysee.be/
* Els van Ateljee-E: voor mijn prachtige kapsel en make-up! Kwaliteit voor zeer weinig geld
http://www.wijtrouwen.com/Ateljee-E/
* Mike en zijn VW-busje: prachtig busje, en helemaal niet duur!
http://trouwvervoer.skynetblogs.be/
* Nova bruidsmode: mijn prachtig trouwkleed!
http://www.novabruidsmode.be/

Voila, dat was dus onze fantastische dag! Tot onze grote spijt, zit alles er op :(

Groetjes van een nog steeds dolgelukkige bruid!
Volgende jaar kan de volgende stap in ons leven weer beginnen!

Jolien
22-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 2065


Bea
6-7-2013
 Meld misbruik6-10-2012 14:11:30

Proficiat! Spijtig van je migraine.



ellen
1-12-2012
 Meld misbruik6-10-2012 14:12:19

Hey Jolien,

Supermooi verslagje!!!
Ik wilde je even prive mailen maar blijkbaar lukt er iets niet want hij wil het niet verzenden,wij zijn dringend op zoek naar een vw busje omdat de onze,niet wil rijden,indien het heeft gesneeuwt en dat risico wil ik liever niet nemen.....ag ik vragen vanwaar de eigenaar was en hoeveel het kostte want ik vinv niet veel terug op de link,het is wel een supermooi autootje!!!!!!!

Het zag er een leuk dagje uit bij jullie,geniet er nog maar lekker van! groetjes en bedankt alvast!

Ellen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info