Nu Online
Momenteel zijn er 56 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwringen!!!

  6-10-2012 11:28:08
Hey ik zit met een vraag, zijn er bij jullie mensen die weten hoeveel zilvere trouwringen kosten!!! Probleem is dat ik zilver moet nemen aangezien ik alergisch ben aan goud!!! Is natuurlijk wel denk ik een voordeel omdat zilver niet zo duur is dan goud!!!Groetjes Debbie

debbie
18-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1331


Ruth
26-4-2013
 Meld misbruik6-10-2012 12:20:35

Dag Debbie, ik zie ook veel liever zilver!dus ik ben ook benieuwd naar de reacties!



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik6-10-2012 12:49:23

rond de 250 euro gemiddeld voor 2 ringen.Voor de creatiefjes onder jullie; bij robbzilla in de kammenstraat in antwerpen, kan je jullie gouden of zilveren ringen zelf ontwerpen (samen)
Eigen goud meebrengen mag ook.
Vond het wel een tof idee maar ik ben absoluut niet creatief en geduld heb ik nog minder :-)



Eva

 Meld misbruik6-10-2012 20:04:11

hey
bij mijn juwelier in aartselaar heb ik een boekje meegekrgen met wat zij omschrijft als stalen ringen, deze zijn hypo-alergeen en helemaal niet duur ik geloof dat het merk MONOMANIA was en ze hebben nog andere dingen dan ringen bv oorbellen en kettingen, zeker eens achter vragen bij je juwelier naar keuze , wij kiezen hier ook voor vanwege mijn allergiën maar ook vanwege de kostprijs, je kan al een ring hebben vanaf 50 euro tot 600 en meer



Inge
20-10-2012
 Meld misbruik6-10-2012 23:35:30

Wij hebben er dinsdag besteld en waren 500€ kwijt, in de mijne zaten wel wat diamantjes verwerkt dus die kwam op ongeveer 350 €. Titanium ringen zijn ook heel mooi en niet duur kan je mss ook overwegen? Wij vonden de zilver collectie gewoon mooier voor de vrouw. Groetjes Inge


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...