Nu Online
Momenteel zijn er 46 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

taak bruidsmeisjes

  26-9-2006 14:04:50
Hallo iedereen,

Op ons huwelijk hebben we 2 bruidsmeisjes voorzien (dan 4 en 5 jaar). Kunnen jullie wat meer vertellen over de taken van de bruidsmeisjes? En waar lopen ze in de suite?
Alvast bedankt!!!

Agneta
31/03/2007

Agneta
31-3-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1221


Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik27-9-2006 7:37:21

Hallo,

Ik weet niet waar ze precies horen te lopen, ik denk bij jullie vooraan??

Taken kunnen zijn:
ringen dragen en weg geven
misboekjes in de kerk uitdelen

Hopelijk heb je hier iets aan.

Groetjes Mireille



Rebecca
11-8-2007
 Meld misbruik27-9-2006 11:27:52

Hoi,

Meestal lopen bruidskindjes voor het bruidspaar (of voor de bruid met haar vader).
Taken? Ik denk dat je dat volledig zelf kiest. Ze hebben zelfs niet noodzakelijk een taak, denk ik.

Groetjes
Rebecca
11.08.07



Nathalie
8-9-2006
 Meld misbruik27-9-2006 14:38:29

Wij hadden bij onze bruiloft 1 bruidsmeisje van 4 jaar en we hebben haar eigenlijk zoveel mogelijk laten doen wat ze kon doen, mede ook omdat het anders een beetje een lange saaie dag wordt voor zo'n kleintje. Ze heeft in het gemeentehuis niet zo veel kunnen doen, maar wel mee vooraan gezeten. In de kerk heeft ze van alles gedaan, ze is voor ons uit mee de kerk binnen gelopen, heeft de ringen aangegeven, heeft een klein stukje tekst over de huwelijkskaars gelezen, heeft meegeholpen met het klaarmaken van het altaar voor de communnie en met het buitengaan liep ze weer voor ons. Ze vond het reuze interessant om te doen en zo vloog de dag voorbij!
Succes ermee!

Groetjes
Nathalie
al 19 dagen getrouwd..!



Veroniek

 Meld misbruik27-9-2006 14:58:54

Dag Agneta

De bruidskindjes lopen bijna altijd voor de bruid. (of die nu samen met de bruidegom loopt of met de vader doet er niet toe)

De taken kies je inderdaad zelf. Wij gaan 3 bruidskindjes hebben, 2 jongens en 1 meisje.
Wat gaan ze doen:
- Het meisje mag onze ringen dragen (de jongens zijn te geweldig daarmee)
- Eén jongentje mag een koffertje met kleurboekjes en -potloodjes dragen om in het gemeentenhuis en de kerk hun bezig te houden.
- Het ander jongentje hebben we nog geen idee van... We hebben nog geen derde taak, maar hebben nog even. Als ik nog iets vind zal ik het laten weten...

Groetjes
Veel succes!
Veroniek
20 07 2007


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...