Nu Online
Momenteel zijn er 27 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

morgen de grote dag

  4-10-2012 18:31:48
Morgen trouwen we. eindelijk is de dag er.
Vanmiddag mijn toekomstige afgezet bij zijn mama.
Gaan kuisen bij mijn ouders, zodat alles netjes is om de suite te ontvangen.
Morgen ben ik getrouwd. Binnen 24 uur zijn we bezig aan de receptie.
Totaal nog niet zenuwachtig, alsof ik het nog niet helemaal vat dat morgen DE dag is.
Hopen op mooi weer morgen zodat we toch enkele fotos buiten kunnen nemen.
Ik ben al benieuwd naar mijn trouwboeketje, mijn vriend heeft me wijsgemaakt dat er zwarte rozen zullen in zitten ( ons thema is rood,zwart, wit) Hopelijk niet!

DIUMEN OP EEN ZALIG ONVERGETELIJKE DAG !

delle
5-10-2012
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 827


Katrien
11-5-2013
 Meld misbruik4-10-2012 19:41:52

spannend :)



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik4-10-2012 20:08:06

Delle, maak er een topdag van en geniet van elk moment!! Ik duim voor een mooie herfstzon!



Inge
23-5-2009
 Meld misbruik4-10-2012 20:40:51

Misschien zitten er Black Baccara's in, donkerrode rozen. Die had ik ook in mijn boeket, ze zijn supermooi en fluweelachtig. Je moet er wel op letten dat er niemand aan de bloemblaadjes komt, als je het boeket wil drogen, dat is bij het mijne wel gebeurd, dan wordt de bloem gekwetst... Ik wens jullie een liefdevolle dag toe. Geniet ervan en maak een beetje tijd vrij voor jullie 2, het is tenslotte JULLIE dag! Liefs, Inge



Silke
6-10-2012
 Meld misbruik4-10-2012 22:07:10

Ooh super! Geniet ervan! Ik duim alleszins voor goed weer! Ikzelf moet nog dagje extra wachten! Maar hier ook vrij goed qua zenuwen! Best te beter eh! Nu al proficiat!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...