Nu Online
Momenteel zijn er 200 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan Inge 30/9

  26-9-2006 8:00:38
Hoi Inge,

En, ben jij al zenuwachtig voor zaterdag? Ik heb eigenlijk sinds gisteren zo'n constante spanning in mij, ook als ik met andere dingen bezig ben, of aan het werk ben.

Voor de rest moeten we deze week gewoon nog een zaaltje gaan klaarzetten voor in de namiddag een pistoletje te eten, kleed halen, kostuum halen, en voor de rest eigenlijk alleen nog onze koffers maken voor de huwelijksreis.

Ben jij zenuwachtig over het weer? Ik heb me altijd voorgenomen me er ni nerveus over te maken, omdat je er toch niks aan kan veranderen. Maar nu ik het weerbericht volg, krijg ik het toch wel een beetje.

Hoe zit het met jou en de zenuwen?

groetjes
Katrien
30/9/06

PS: En veel succes zaterdag he ;-)

Katrien
26-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 980


Joke
30-9-2006
 Meld misbruik26-9-2006 8:44:59

Hoi,


wou even zeggen dat het nu zaterdag voor ons ook zover is. Ik had nooit gedacht dat ik zenuwachtig zou worden. Maar vandaag is mijn laatste werkdag en ik voel het toch serieus kriebelen vanbinnen. Ik vrees dat het een minder productieve dag wordt!

Proficiat en geniet ervan zaterdag!!!

Joke



Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik26-9-2006 9:17:13

Hoi Joke,

Dat zullen ze wel begrijpen op je werk ;-)

Geniet er van he, zaterdag!
En proficiat al!

Katrien



Inge
30-9-2006
 Meld misbruik26-9-2006 22:05:21

Hey Katrien,

Ik ben heel erg zenuwachtig. Tot vorige week ging alles heel goed. Ik zit eigenlijk ook goed op schema. Moet nog kleine dingen knutselen. Zo hebben we gastenkaartjes in plaats van een gastenboek en ik zoek nog altijd een origineel tekstje. Moest je er eentje weten...

Ik heb vrijdag pas verlof. Ben jij al thuis? Nu is het ook nog eens superdruk op mijn werk en ben ik 's avonds echt wel moe.

Ik ben nu ook wel homeopatische pilletjes aan het nemen om rustig te blijven want ik heb echt hartkloppingen. Ik slaap ook slecht...

Het weer... Ik had op voorhand ook gezegd. Het weer, dat is het laatste van mijn zorgen... Maar nu, ik zou het vreselijk vinden moesten we slecht weer hebben. Nu ja, ze geven wisselvallig. Hopelijk blijft het droog en komt het zonnetje er door hé.

Waar trouw jij?

Nog veel succes!

Groetjes,

Inge



Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik27-9-2006 8:13:01

Hoi Inge,

Ik heb een paar weken geleden ook echt last gehad van hartkloppingen, duizeligheid, krop in de keel enz. Maar dat was meer omdat we (in mijn ogen) nog ZOVEEL werk hadden. Maar, we hadden eind augustus dan 3 dagen verlof, toen veel kunnen doen, en sindsdien ben ik vrij rustig.
Ik slaap eigenlijk heel goed, kruip er ook op tijd in.

Ik doe vandaag mijn laatste dag op het werk.

Tja, het weer zal blijkbaar toch meevallen denk ik. Tis idd te hopen dat, als het regent, het juist op de goeie momenten is.

Wij trouwen in Beerzel (voor de wet in Putte). Ik ben wel nerveus, maar niet gestressed nerveus. Eigenlijk besef ik het ni zo goed dat het zaterdag zover is, na zolang voorbereiden!

Waar trouw jij, Inge?

Komt wel goed, zal superdag worden! Kijk achteraf eens op onze site voor foto's!!
www.katrienenphilippe.bruiloftsite.nl

groetjes,
Katrien



Inge
30-9-2006
 Meld misbruik27-9-2006 9:14:38

Hey Katrien,

Het is fijn te weten dat er zaterdag nog mensen de mooiste dag van hun leven gaan beleven!

Wij trouwen in Zolder in Limburg.

Heel veel plezier én fijne wittebroodsweken!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...