Nu Online
Momenteel zijn er 179 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

een prachtige dag!

  2-10-2012 20:04:54
Hoi allemaal,

22 september was het eindelijk onze dag! Een hele week wisselende weersvoorspellingen en uiteindelijk hadden we een stralende dag! Een dagje om nooit te vergeten! Hij is voorbij gevlogen maar we hebben van elk moment genoten! Er zijn een paar kleine dingen niet gelopen zoals ze moesten, maar daar heb ik mij nu eens niets van aangetrokken, het loste zichzelf wel op (het waren maar details).
Het spannendste moment was het deurmoment, m'n man (jaja nu mag ik het zo zeggen) had al paar keer laten vallen dat hij schrik had dat hij m'n kleed niet mooi ging vinden... Maar eenmaal hij me zag, was hij verkocht :)

Het moment als we de kerk binnengingen heeft ons het meeste kippenvel bezorgd. De ceremoniemeester had iedereen al naar binnen laten gaan nog voor wij daar aan kwamen. En eenmaal we de kerk binnengingen zagen we dat deze goed vol zat! Dit hadden we niet verwacht! En na de mis stonden er buiten veel kleutertjes ons op te wachten, wat ook super leuk was! Ik had 60 bellenblaasjes met een lekstok aan voorzien en ik had er nog 14 over! De kleuters keken er ook al een hele week naaruit :) "Juf Karolien hoeveel nachtjes moeten wij nog slapen voor je bruiloft?" :) Ik heb geen eigen klasje, maar doe zorg in de 7 kleuterklassen en het was dan ook hartverwarmend dat ze er ook zo naar uitkeken :)
Voor de rest hebben we dolle pret gehad tijdens het foto's maken. 's avonds een topfeest gehad, we hadden een walking dinner en iedereen was enthousiast over het concept en gingen met een volle maag naar huis (er waren gasten die dachten dat ze na een walking dinner nog honger zouden hebben)
Onze openingsdans was een stressmomentje ook al kenden we hem al een dikke maand... Via onderstaande link kan je kijken naar onze danskunsten.

Voor de rest wens ik iedereen zo'n relaxte trouwdag toe waarop je je 'prinses' mag voelen en ten volle kan genieten van alles wat er rondom je gebeurd! Op de foto's is het nog wachten, hopelijk krijgen we ze snel want we zijn benieuwd!

http://www.youtube.com/watch?v=lSOqYTSmGUo&feature=g-upl

Groetjes
Mevr. Wens

Karolien
22-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1770


Eline
20-7-2013
 Meld misbruik2-10-2012 20:27:32

Leuk! Da zou ik al nie moeten doen me mijn ventje.
Schoon kleedje ook!
PROFICIAT met jullie huwelijk.



Annabel
19-10-2013
 Meld misbruik2-10-2012 23:56:27

Supertof! Proficiat met jullie huwelijk!



Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik3-10-2012 8:41:49

Oh waw leuk! Wij volgen nu het 2e jaar Ballroom & latin bij Jaybees :-) Hebben jullie Steven gehad voor de openingsdans? Mooie disco :-)
Dikke proficiat met jullie huwelijk! Geniet er nog van!




Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik3-10-2012 13:17:44

Oh, toch leuk als je de gasten kan verrassen met de openingsdans é :-)!
Wij hadden een slow, maar ook een aantal figuren er in...een voor velen onbekend liedje...en naar t schijnt veel traantjes in de zaal tijdens de dans van ontroering = missie geslaagd :-)!
Super goed gedaan van jullie!!

Geniet nog maar goed na ;-)!

groetjes

Sandra



Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik3-10-2012 17:59:50

Leuke openingsdans! Hier nog eentje die dat met haar ventje niet zou moeten doen .
Proficiat en nog veel geluk in de toekomst!



Karolien
22-9-2012
 Meld misbruik6-10-2012 16:02:23

Hoi,

dankjewel voor de reacties! Mijn man stelde eigenlijk zelf voor om te gaan dansen, hij wou niet de typische slow! In het begin moest het er in komen, maar na de 2de les was hij al volledig mee!
We hebben les gehad van jessica, ze deed dit supergoed! Op 3,5 lessen kenden we onze dans!

Groetjes
Karolien


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info