Terug naar overzicht
Hoi,Wij gebruiken volgende liedjes:All about lovin' you (Bon Jovi)Altijd heb ik je lief (Clouseau)Eeuwigheid (Clouseau)Aeroplane (Bjork)Love Is Strong (Rolling Stones)Enkel voor het buitengaan van de kerk hebben we nog geen liedje.Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
hoi,Wij zijn reeds 10 dagen gehuwd.In onze mis hadden wij:tiësto - forever todaynatalia- you areandrea botcelli- vivo per leiaretha franklin- the moment I wake upEwan mcgregor- your songMijn ventje heeft als verrassing dan nog zij gespeeld van marco borsatoxxxx
Hey, bij ons zal de muziek genre Sigur Ros zijn. Bij ons zal die eigenlijk constant spelen op de achtergrond. Is heel rustig en alternatief.
Hey Cindy,wij trouwen ook 11 aug 2007.We zijn ook al bezig met ons misboekje maar de liedjes weten we nog niet zo.Groetjes
HoiWij zijn ook op 11 augustus getrouwd maar wel van dit jaar. Ik zal aan jullie denken...! Wij hadden: Intrede: A moment like this van Kelly ClarcksonTussenzang: Breathe van Faith HillOndertekenen huwelijksregister: Engel van mijn hart van Marco BorsatoOfferande: Ik heb je lief van Paul de LeeuwCommunie: I need you van Leann RimesUittredelied: Beutiful day van U2Debrareeds 47 dagen getrouwd