Nu Online
Momenteel zijn er 139 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aan evelien en astrid

25-9-2006 19:54:38
We hebben nog ni zoveel gedaan de kerk ligt vast ons geestzaal en fotograaf. Zijn er nog dingens dat ik zeker moet doen???Wij trouwen in Wommelgem bij Antwerpen

groetjes

Waar trouwen jullie??? En jullie al veel gedaan

Tess
8-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 347

A
8-9-2007
 Meld misbruik25-9-2006 21:01:49

Hey Tess,

bij ons ligt de feestzaal, de traiteur, de kerk, de fotograaf en de dj vast. Ik denk dat dat op dit moment het belangrijkste is. Waarschijnlijk ga ik binnenkort al eens kijken voor een trouwkleed maar ik denk dat dat niet dringt. Wij trouwen in Leuven!

groetjes
Astrid
08.09.2007

Evelien
8-9-2007
 Meld misbruik26-9-2006 7:37:45

Hey,

bij ons ligt de kerk, de feestzaal en vanavond wellicht de fotograaf vast.
Wij trouwen in Roeselare.
Een dj hebben we nog niet gevonden. 'k Vind dat een hele moeilijke keuze omdat dit wel een grote rol speelt of de avond geslaagd is of niet...

freddy

Meld misbruik26-9-2006 9:58:22

Hi Evelin en Astrid,

Ook gedacht aan een leuke spontane videoreportage van je huwelijksdag ? Ik maak opnamen vanaf 9 uur 's morgens tot 02.00 uur 's nachts voor een uitzonderlijke lage prijs. Wil je meer weten,Referenties,Demo recente producties ? Kontakteer me gerust vrijblijvend.
fre4@telenet.be
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...