Nu Online
Momenteel zijn er 212 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 4 dagen...

  2-10-2012 8:05:15
Hoi bruidjes,

Met nog 3 dagen en 15 uur op de teller is vandaag mijn laatste dagje werken, waarna ik bijna 4 weken vakantie heb... :)
Vanmorgen werden ik en mijn vriend wakker en we kregen allebei die leuke kriebels in onze buik...
Meteovista geeft voor zaterdag niet zo'n best weer op voor ons, maar we zullen er toch het beste van moeten maken...

Hoe staat het met de voorbereidingen en de zenuwen van de andere 6-oktober-bruidjes?

Sarah
6-10-2012
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1073


Silke
6-10-2012
 Meld misbruik2-10-2012 8:35:51

Hoitjes, Kriebels, check. Stress, neen. Alles blijft in het positieve :-) Ook voor mij laatste dagje werken en dan vanaf morgen nog laatste kleine ingeplande dingetjes doen. Maar ook genieten, nageltjes, wellness,... Ik kijk alvast uit naar zaterdag. Enige puntje waar ik mee zit is: laathet aub niet teveel regenen! Ga sowieso nog enkele paraplus halen, je weet nooit... Weer is niet super, maar wrs wel een van de beste dagen van deze week, dus we mogen niet klagen. Alles positief blijven zien, hehe. Ander puntje waar ik soms aan denk is: dat de dansvloer maar vol is en de mensen niet om 1u al weg zijn. Hehe. Anders zitten we exht op schema waardoor ik geen stress heb... Wel kriebels natuurlijk maar dat vind ik geen stress. (stress zie ik als te neveus zijn in een negatieve manier) misschien komt die donderdag en veijdag wel als we effectief bezig aijn met zaal klaar zetten, materiaal naar feestzaal brengen,... Maak er alleszins een leuke dag van!!



mona
27-7-2013
 Meld misbruik2-10-2012 8:53:46

Ik hoorde vanmorgen op de radio dat het weekend droog zou worden, dus duimen!



Sara
6-10-2012
 Meld misbruik2-10-2012 9:34:56

hier nog eentje voor de 6de.
buiten dan een verkouden vriendje ;-) alles prima. nog wat probleempjes met de misboekjes die ik hopelijk opgelost krijg. voor de rest nog redelijk wat knutselwerk te doen en mijn takken nog naar de bloemist brengen en fotolocaties definitief beslissen.
laatste dag werken en ik heb er echt geen zin in.
ow en ik heb nog een berg was te doen hahaha, dat schiet er zoo over elke dag.
De mama haar kleedje moet nog in orde geraken, dat is eigenlijk nog het grootste onzekere punt. ze gaat vandaag kijken bij de naaister.

zenuwen, niet echt, eerder stress om het klaar te krijgen. maar dat vind ik niet zo erg.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...