Terug naar overzicht
Hallo Valerie,ik ben in die winkel geweest vorig jaar, en ze waren er toen erg onvriendelijk en onbeleefd. Ik was toen zelf nog geen bruid in spe, maar ik verwacht voor iedereen wel een aangename service...Ik ga er in ieder geval niet meer heen voor mijn eigen trouwvoorbereiding.
Hallo, Mijn mama is haar kleren voor de trouw daar gaan halen. Wij hadden dezelfde ervaring ... ze waren helemaal niet vriendelijk, het was teveel om iets te tonen. Bovendien betaal je bij Pierre-Yves meer voor een zelfde kleed dan in een andere winkel. Conclussie: Pierre-Yves is echt geen aanrader!Groetjes, Leen28/10/2006
Hoi Valerieik heb van een aantal collega's hetzelfde gehoord, echt geen vriendelijke service en bediening, en idd ook duurder voor een zelfde kleedje elders.SuccesSarah15 09 2007
Oei Oei, Dat beloofd. Ik dacht daar hebben ze toch heel wat merken die me aanstaan, zal daar maar eens beginnen. We zullen zien wat het wordt hé, weet alvast waar ik voorsta en zal m'n stoute schoenen alvast aantrekken, zal me niet laten doen daar.Het is ook niet de bedoeling om meteen te kopen hoor, maar merci!!!!
En ook voor mij dezelfde ervaringen: erg opdringerig en hautain. Er was slechts één vrouw die wel lief was maar ik zou er ook niet meer terug gaan.Astrid08.09.2007
Ik ben een van de weinigen die gelukkig wel goed behandeld is. Maar was op voorhand ook gewaarschuwd door vele mensen, dus die onvriendelijkheid is zeker geen fabeltje!Als je gaat moet je naar Monique vragen, een iets oudere dame die je wel met respect behandeld en je veel goede raad geeft. Die heeft me goed geholpen. Mijn kleed kwam uiteindelijk van daar en was een eigen creatie, dus ergens anders niet te vinden. En ze hebben idd wel mooie bruidskledij. Veel succes, Katrien
Hey,Wegens de slechte commentaar elders op dit forum over Aalst ben ik bij Pierre-Yves in Brussel geweest.Heel vriendelijk en ze haalden ook allerlei accessoires boven.Enige minpuntje is dat ze nogal aandringen om te kopen.Ik heb daar trouwens een kleedje gezien dat elders duurder was.Groetjes, Sissi
Mijn 2 zussen hebben daar hun trouwkleed gekocht en ze waren daar zeer vriedelijk. Mijn ouders vielen uit de lucht toen ik ze het verhaal vertelde dat hier de ronde doet op het forum. Dus ik waag het er wel op om te gaan zien. Zijn ze echt niet vriendelijk, je hebt geen verplichtingen en kan het altijd afstappen. Of je er zet je er over, relativeerd het kiest het kleed van je dromen. Je gaat uiteindelijk voor een droomkleed en niet alleen voor de service. Wij zullen bij de uitzonderingen zijn dan. Maar ik zou zeggen als je echt een kleed hebt gezien naar je zin in die winkel. Probeer je er dan over te zetten en ga het passen.Groetjes Carry