Nu Online
Momenteel zijn er 225 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan Nele die in augustus naar Mexico ging

25-9-2006 16:18:39
Hoi Nele

Ik heb gelezen dat jij in augustus op huwelijksreis geweest bent naar Mexico. Is dat goed meegevallen?
Wij trouwen op 11 augustus en hebben al overwogen om naar Mexico op huwelijksreis te gaan. Ik heb gelezen dat dit in het regenseizoen valt. Is dat zo? Heb je daar veel last van?
En hoe is het met orkanen? Normaal zou het orkaanseizoen lopen van september tot november. Heb je daar last van gehad in augustus al?
Zijn jullie via een reisoperator geweest? We hebben al eens via sunjets gekeken naar prijzen, maar het is zo verschrikkelijk duur.

Groetjes
Rebecca
11.08.07

Rebecca
11-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 330

Marlies
20-12-2007
 Meld misbruik25-9-2006 16:29:15

Ik ben Nele wel niet, maar wij zijn deze zomer wel naar mexico geweest ;)
Mexico is een superland. Wij zijn ook in juli en deel augustus geweest, en wij hebben zo goed als geen regen gezien. Enkele keren een buitje van vijf minuten, maar dat is lekker verfrissend.
Je moet natuurlijk wel geluk hebben met het orkaanseizoen. Dit jaar begonnen ze pas eind augustus, maar het jaar ervoor, waren ze in juli al bezig.

Maar het land is echt magnifiek. Leuke sfeer, erg mooie tempels, lekker eten, ...
Het is wat duurder, maar zeker de moeite waard als je het mij vraagt.

Rebecca
11-8-2007
 Meld misbruik25-9-2006 19:33:19

Hoi Marlies

Bedankt voor je berichtje. Ik zit meer in met de orkanen dan met de prijs. Ik heb enorm mijn twijfels, maa ik denk dat het inderdaad een prachtig land is.

Zijn zo'n hotels uitgerust voor orkanen?

Groetjes
Rebecca
11.08.07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...