Nu Online
Momenteel zijn er 79 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

top kruipt omhoog

  28-9-2012 11:06:09
met nog een weekje te gaan komen we opnieuw bij een volgend opstakel. Mijn mama heeft een ensemble gekocht van linea bij Cony in aalter. Ze staat er super mee maar ze hadden het mega te groot besteld, dus ze hebben het moeten innemen. nu hebben ze dat gedaan en er is wat migelopen en ze hebben het proberen corrigeren maar het lijkt niet opgelost. Dus ik kom voor help hier of er iemand een ideetje heeft hoe ze dat kan oplossen.
Het probleem is dat ze de top te kort hebben gemaakt waardoor als ze haar armen omhoog steekt je haar blote buik kan zien. Zeker op een dansfeest savonds is dat wel niet echt een goed idee.
iemand toevallig een huis/tuin/keuken tip hiervoor of iets anders?

Sara
6-10-2012
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1121


mona
27-7-2013
 Meld misbruik28-9-2012 11:22:21

Stukje kant/zijde bij aanzetten onderaan? Ik heb hier een beige linnen topje waar onderaan een mauve zijden band aan zit, wel mooi.

Of bovenaan aan de armopeningen iets veranderen? Zodat de schouders meer open zijn en de top blijft hangen als ze haar armen omhoog steekt in plaats van mee omhoog te gaan met de schouders?

(Ben geen naaister hoor, dus heb eigenlijk geen idee. We weten ook niet hoe de top eruitziet, dus...)



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik28-9-2012 11:30:08

De winkel een oplossing laten zoeken!
Het resultaat is niet waarvoor je betaald hebt!



Kristel
13-10-2012
 Meld misbruik28-9-2012 11:41:38

Ja, vind ik eigenlijk ook. Je betaalt voor iets dat in orde moet zijn. Als ze het verkeerd hebben opgemeten moeten ze het zelf kunnen oplossen. Ik zou teruggaan en van hen een oplossing eisen.



mona
27-7-2013
 Meld misbruik28-9-2012 11:42:18

Inderdaad, wat Rebecca zegt klopt ook. Als ze de top te groot besteld hebben, waarom hebben ze die dan niet teruggestuurd en geruild voor de juiste maat? In plaats van beginnen te verstellen...



Sara
6-10-2012
 Meld misbruik28-9-2012 11:44:33

ze hadden het al opgelost en het leek ok. maar blijkbaar thuis leek het toch niet ok.
het probleem is, die winkel is echt een eind rijden en na 4 verstelbeurten zoiets is het vertrouwen gewoon weg dat ze een oplossing gaan vinden.

ik denk ook dat ze geen tijd meer hadden om een kleine versie te bestellen



Raïssa
28-12-2012
 Meld misbruik28-9-2012 12:35:16

Ik zou 'ns passeren naar 'n naaister in de buurt (Je had 'n kleedje dat je besteld had bij Light in the box ook door 'n naaister laten corrigeren, dacht ik he?) en 'ns informeren wat ze er nog kan aan doen?



Sara
6-10-2012
 Meld misbruik28-9-2012 12:37:11

die is op vakantie :'( maar ze zijn inderdaad aan het zoeken achter zo iemand.



Raïssa
28-12-2012
 Meld misbruik28-9-2012 13:40:11

typisch Hopelijk vinden jullie rap iemand



Lieve
17-5-2013
 Meld misbruik28-9-2012 13:42:51

Ik vind het inderdaad ook een grote fout van de winkel. Ook al ga je niet terug daarheen voor een oplossing (mijn vertrouwen zou ook ver te zoeken zijn), ik zou toch een fikse korting eisen of tenminste eisen dat zij dan betalen voor de naaister die het probleem dan eventueel oplost.

Mocht er geen tijd meer zijn voor een andere oplossing met een naaister of zo, dan zou ik een ander topje eronder dragen in een gelijke tint. Als het om een halter- of bustiertopje gaat, kun je misschien een bandeautopje vinden. Gewoon een basic stuk in een mooie stof dat lang genoeg is om in de rok/broek te stoppen. Als de armen dan omhoog gaan (wat toch onbezorgd moet kunnen op het trouwfeest van je dochter), zien de mensen een stukje van het andere topje in een gelijkaardige kleur/tint en geen buik. Geen ideale oplossing, maar in extremis misschien geen slecht idee zodat je mama zich niet ambetant voelt en onbezorgd kan genieten van jouw grote dag!

Hopelijk vind je een oplossing waar jij en je mams tevreden mee zijn en succes nog met de laatste voorbereidingen!



Bianca
11-8-2012
 Meld misbruik28-9-2012 15:58:18

misschien een naaister vragen om een stuk strectch katoen eronder te naaien zodat het een body wordt, dan kan het zeker niet meer omhoog kruipen. stuk moet dan wel zo genaaid worden dat het niet helemaal onderaan de top komt, maar langs binennzijde iets hoger zodat top nog over broek/rok kan hangen als je begrijpt wat ik bedoel. succes!



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik28-9-2012 16:04:06

Het is natuurlijk de fout van de winkel maar ik begrijp als dat zo ver rijden is en het al de zoveelste keer is dat je het wat beu bent. Het klinkt misschien stom/te eenvoudig maar eventueel een lang topje in dezelfde kleur er onder dragen.. dat ze haar blote buik toch al niet kunnen zien he.. Ik weet niet hoe 'te klein' dat het kleed is natuurlijk. Dit lijkt me de goedkoopste en snelste oplossing. ;)



Silke
6-10-2012
 Meld misbruik29-9-2012 20:22:37

Kan ze er niet gewoon topje onder doen? In dezelfde kleur ofzo, die ze dan in haar broek steekt zodat ze, wanneer ze armeomhoog doet, er geen blote buik zichtbaar is?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...