Nu Online
Momenteel zijn er 55 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal omgeving mechelen

25-9-2006 12:32:08
Dag meiden

Wij zoeken een zaal in de omgeving van Mechelen, maar lijken nogal moeilijke eisen te hebben... We zoeken een zaal waar zo'n 225 mensen kunnen zitten, en die niet te duur is. Iemand tips? 'Omgeving Mechelen' hoeft niet heeeel strikt te zijn...

Bedankt!
Lien

Lien
21-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1196

Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik25-9-2006 12:41:58

Zeker eens gaan kijken naar de Vlaschaard dan (is wel in Hulshout, achter Heist op den Berg): da's een heel grote, moderne zaal, en niet te duur van prijs.

groetjes
Katrien
30/9/06

Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik25-9-2006 14:01:11

Wij zijn ook van Mechelen en wij hebben uiteindelijk gekozen voor het Hof van Reyen in Boechout. We zijn ook gaan kijken in Kontich (de jachthoorn), in Lier (hof van Nazareth) en in Hove (Hof van Waemborgh).
Dat zijn natuurlijk wel niet de goedkoopste zalen. Andere zalen in de buurt waat ik zo meteen kan opkomen, zijn in OLV Waver de Leemhoeve en in Tremelo het Lindehof.

Groetjes,

Wendy
5/5/07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...