Nu Online
Momenteel zijn er 67 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoog tijd voor mijn hart te luchten

  27-9-2012 16:01:20
Met nog 22 dagen op de teller zit ik met mijn handen in het haar, of beter gezegd 1 hand want twee weken geleden ben ik gevallen met de fiets door een idiote voetganger met als gevolg elleboog gebroken. Ik heb geblijt tot en met want wie wil er nu trouwen met gans zijn arm in de plaaster. Gelukkig hebben de dokters me verzekert dat ik tegen dan uit de plaaster ben. Dus nu nog twee weken plaaster en dan voor te rusten een brace. Als extraatje heeft vandaag ook onze fotograaf nog eens laten af weten dus moet ik hals overkom een andere zoeken waar we eigenlijk het budget niet voor hebben wegens de vorige het voor een vrienden prijsje van 200€ euro wou doen. ( was een oude kennis van ons) Ik zie het dus voor de tweede keer allemaal niet meer zitten, maar ik ff de nood om mijn hart te luchten. Groetjes Inge

Inge
20-10-2012
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1427


Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik27-9-2012 20:50:08

Ai Inge, van dikke pech gesproken.
Hou je zo rustig mogelijk zodat je arm voldoende kan rusten en alles snor komt.
Zoals hier soms uit verhalen van andere bruidjes blijkt, zijn bepaalde kennissen/vrienden niet zo vriendelijk en correct wanneer het op voor ons bruidjes belangrijke afspraken aankomt.
Je hebt het voordeel dat je niet trouwt in het volop trouwseizoen dus je hebt zeker nog een goede kans



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik27-9-2012 20:51:22

de helft van mijn bericht weg ...
Je hebt dus nog een goede kans om een fotograaf te vinden. Lanceer hier op het forum een oproep en wij zoeken graag mee.
Kop op meid, dikke knuffel en doorbijten. Binnen enkele weken liggen deze moeilijke dingen ver achter je en kan je genieten van je welverdiende topdag!



Katia
22-6-2013
 Meld misbruik27-9-2012 20:53:59

Ja hoor Inge, lanceer hier maar een oproep! Dat werkt hier bijzonder goed!
Maar het is inderdaad niet leuk om tijdens de meeste stressy laatste dagen nog iemand te vinden, want je wil graag dat alles perfect is! En dat zal het ook zijn!! Kop op :-)



sofie
8-9-2012
 Meld misbruik27-9-2012 21:50:33

Onze fotograaf hadden we voor 600 euro en vond dit tijdens het vergelijken vrij goedkoop. Hij is van Brugge. Ik weet niet van welke regio jullie zijn...

Veel succes nog met je elleboog. Dit is zeker niet leuk, maar wees blij dat je nog wat tijd hebt...

Groetjes



Inge
20-10-2012
 Meld misbruik29-9-2012 15:59:06

bedankt voor jullie berichtjes, omdat mijn eigen zoektocht niet veel opgelevert heeft tot nu toe heb ik hier maar een oproep gelanceerd, hopelijk levert dat meer op en kan de rust weer wat terug keren.
Sofie: ik ben van het antwerpse dus brugge is voor ons een beetje ver om het te gaan zoeken.

groetjes



sophie
14-7-2012
 Meld misbruik30-9-2012 18:08:12

Vanwaar ben je precies Inge? Ik had een enorm goeie voor 300 euro die zijn zelfs met twee. Ik ben van Heist op den Berg



Katia
22-6-2013
 Meld misbruik1-10-2012 20:53:00

Ow wie dan Sophie?



sophie
14-7-2012
 Meld misbruik2-10-2012 19:37:44

Dat zijn vrienden van ons maar die doen dat als hobby. Als je wil moet je maar eens gaan kijken op mijn fb pagina daar zie je onze foto's en kan je zelf wel oordelen of je die mooi vind. De locatie kies je natuurlijk wel zelf he. Maar die komen al van s'morgens tot na de openingsdans. Dat zijn echt twee toffe mannen hihi en die doen alles wat je hen vraagt en hoe jij het wil. De ene komt van s'morgens al jou volgen en de andere jouw hubby.

Groetjes Sophie


http://www.facebook.com/events/489222104422829/50318300...

http://www.facebook.com/sophie.declerck.5/photos_albums...

http://www.facebook.com/sophie.declerck.5/photos_albums...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...