Terug naar overzicht
Wij geven 100 euro als koppel dan.Ik bezie dit als eens gaan eten.
Hey, Het hangt ervan af of je mag eten of niet. Reken toch maar dat de mensen al vaak minimum 60 e betalen per persoon voor eten en drank. Hier staan de meeste mensen echter niet bij stil.Wij geven 150 of 200 e als koppel. Groetjes, Sissi
Normaal geef je min 50 euro...
Amai, zoveel dat jullie geven. Bij ons in de familie wordt er maar 50 euro gegeven aan een gehuwd koppel. En dat is dan nog als ze u graag hebben :)
Wij geven 100 euro per koppel als we naar het avondfeest moeten en voor de receptie 20 euro per koppel.Davine
hey wij geven voor de receptie 50euro het koppel en het avondfeest 125 eurogrtjs
Wij geven als koppel ook 100 Euro. Nu weet ik niet of mensen die niet veel gaan eten of oudere wel beseffen hoeveel de dingen kosten en of die dan niet minder geven.Groetjes
als we naar het avondfeest mogen, met diner dan geven we 100 EUR.receptie alleen dan 30 EUR of zoiets. hangt een beetje vanaf hoe goed je het koppel kent natuurlijk.
In onze vriendenkring is het ook €100 per koppel voor 't avondfeest en €40 per koppel voor receptieGroetjes,Ilse12 mei 2007
100 euro voor ons twee voor avondeten. Indien enkel receptie of dansfeest geven wij 50 euro voor ons twee. Groetjes, KatrienDit is ook wat wij gemiddeld voor ons trouw gekregen hebben. Soms wat meer, soms wat minder. Het absolute minimum was 25 euro voor een koppel op het avondfeest, dan nog wel van een dokter die zeker genoeg verdient... Ben er nog altijd nie goe van.
Wij geven normaalgezien ook 100 EUR per koppel voor een avondfeest. M'n man heeft bij ons eens het gemiddelde gemaakt van wat we gekregen hebben: 25 EUR/p.p. was 't gemiddelde voor een receptie, 68 EUR/p.p. voor het avondfeest. Natuurlijk krijg je van sommigen echt heel veel, van anderen dan heel weinig... Bij ons was 't minste voor het avondfeest iets van een 50 EUR per koppel. Dus ik denk dat je met 100 EUR per koppel wel goed zit hoor! Hele goeie vrienden geven wij iets meer, dan zitten we aan 75 EUR per persoon.Groetjes,Sylvie11/03/06
Hey,tja, dit vind ik een gevoelig onderwerp. Wij geven ook € 100 als we mogen gaan eten en € 60 voor de receptie, maar op ons huwelijk hebben wij van de meeste mensen minder gekregen. Ik heb van vijf gezinnen samen € 80 gekregen en daar was ik echt slecht van. Er zijn zelfs mensen die niets hebben gegeven, of alleen een bloemetje (terwijl duidelijk op de uitnodiging stond dat we dat liever niet hadden). 't Is dik tegengevallen moet ik zeggen, al vind ik wel dat hun aanwezigheid veel belangrijker was dan geld. Toch verwacht je wel iets.Ik vind echter niet dat je rekening moet houden met de kosten die de mensen gedaan hebben voor het feest. Ze beslissen zelf of ze een menu van € 60 of van € 100 geven, daar moet je je cadeau niet op afstemmen.Groetjes,Lieve
Is inderdaad een gevoelig onderwerp. Wij geven 150 als koppel voor de feest en 50 voor de receptie, omdat we dit ook rekenen als een restaurantbezoek met een hele avond drinken en omdat we nu ook weten wat het allemaal kost. Maar ik heb ook al heel andere bedragen gehoord en ik denk dat het op ons eigen trouwfeest ook wel sterk zal verschillen.Groetjes,Wendy5/5/07
Hallo,Net zoals de meesten hier geven wij 100 euro per koppel voor het avondfeest. Doch, in de toekomst zullen we 120 euro geven. Een beetje meegaan met de indexering he ;-)Voor goede vrienden is dat wel een 50 euro meer. Voor een receptie denk ik 40 a 50 euro het koppel. Allez, groetjes!!
hey Lieve,dat vind ik wel erg hoor.Natuurlijk verwacht je niets.Maar toch als jezelf ergens naar en huwelijksfeest ga geef je toch een kado?Hoe zouden die mensen zelf voelen als niets kregen.En dan 80 euro van 8 mensen!!!!Wij moeten donderdag naar een gewoon verjaardag feestje en we geven dan al 100 euro met 8 mensen.raar hé hoe iedereen verschillend is.
wij geven 120 euro het koppel en als het echt goeie vrienden zijn kan dit al eens oplopen tot 150 of 160 euro per koppel. Voor de receptie vind ik +/- 40 euro wel een goed bedrag.Maar uiteindelijk moet iedereen geven wat hij zelf wil en kan, hier staat geen regel op. Mensen die natuurlijk niets geven of 50 euro per 2 voor een avondfeest is nu ook wel echt héél weinig vind ik persoonlijk.groetjesAnn-Sophie