Nu Online
Momenteel zijn er 71 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Offerandestraat A'pen

  27-9-2012 9:17:24
Beste bruidjes!

Nu heb ik mij gisteren op het werk laten vertellen dat er in de Offerandestraat in Antwerpen winkeltjes zijn met suittekledij voor kindjes die helemaal niet duur zijn. Een collega'tje van mij heeft voor haar nichtje hier een jurkje gekocht voor geen geld en ze rade mij dit ook aan voor mijn 2 dochtertjes (aangezien ze ook een 'prinsessenjurk' willen dragen ) Wil best wel eens tot daar rijden, maar zijn er hier soms nog mensen die daar geweest zijn en hun ervaringen met mij willen delen zodat ik dit toch ook een beetje in mijn achterhoofd kan houden.

groetjes!

Stéphanie
19-1-2013
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 999


Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik27-9-2012 9:20:51

Ik ben al een paar keer in de offerandestraat geweest en het klopt wat ze zegt je kan daar inderdaad zo van die jurkjes kopen en helemaal niet duur.
Ik weet nu niet van waar je bent maar Rue de Brabant in Brussel is hier ook zeker een aanrader voor! Daar hebben ze veel meer keuze dan in Antwerpen!

Groetjes en veel succes




Sara
6-10-2012
 Meld misbruik27-9-2012 9:23:02

klopt helemaal alleen zou ik aanraden om met de trein te gaan. het is echt vlak achter het station en zoveel parkeerplaats is er niet tenzij je parkeert op het astridplein ( betaalparking)

wij hebben het kostumpjes van onze bruidsjongen daar gekocht in solden voor 15 euro ( normaal iets van een 25 euro)



Marijke
20-7-2013
 Meld misbruik27-9-2012 10:56:27

Hey,

Das wel interessant voor mij. Kan iemand zeggen welke winkel dat dat is? De naam ervan?

Groetjes



Sara
6-10-2012
 Meld misbruik27-9-2012 11:28:10

er is er niet zomaar 1, het is gewoon een hele straat vol. veel van die winkeltjes hebben zowat hetzelfde aanbod. gewoon binnenlopen en kijken. soms staat het ook in de vitrine.



Marijke
20-7-2013
 Meld misbruik27-9-2012 12:15:51

Sara,

Dank je wel. Tegen dan ga ik daar zekers eens kijken.



Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik27-9-2012 12:28:50

Wauw super seg!!! Dus echt wel de moeite om dan eens te gaan kijken Mijn collega zei ook dat ze de naam van de winkel niet meer wist, maar dat er zeker genoeg waren en je er dus niet naast kon zien. Ik kijk er al zo naar uit om eens tot daar te gaan ;-)

Als het daar niets wordt dan kan ik nog altijd zoals Nathalie zegt naar Rue de Brabant, aangezien wij tussen Antwerpen en Brussel wonen dus dat is eigenlijk wel luxe e ;-)


dank u bruidjes x



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik28-9-2012 15:16:21

Toevallig gisteren zelf naar de offerandestraat geweest en idd je hebt er super, prachtige, schattige prinsessenjurkjes voor meisjes tot 80 jaar :-)Ja, ja, in sommige winkels hebben ze zelfs avondkledij.
Als je van de Carnotstraat naar de offerandestraat gaat, ga je eerst een stukje door een andere straat en daar is een winkel met HEEL vel keuze in kinderjurkjes. Begint vanaf ! 5 euro ! ni te doen...
Als je een euro of 15 uitgeeft, zijn ze echt prachtig en voor de jongens, ongeveer 25 euro voor een heel kostuum.




Inge
10-11-2012
 Meld misbruik29-9-2012 15:19:41

hoi hoi,


in de offerandestraat inderdaad veel keuze, vooral bij de indiërs... leuke kledij en niet duur. natuurlijk ook niet van de allerbeste kwaliteit maar zeker ook geen brol.

Ik heb mijn kleren voor mijn 2 jongens en kleedje voor mijn meisje besteld op www.suitsyouwell.be . ook een echte aanrader!

veel succes!

groetjes

inge



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...