Nu Online
Momenteel zijn er 46 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

voor SOFIE

  31-8-2004 17:22:14
Hartelijk dnk voor je geruststellend berichtje ivm het weer van zaterdag, echt lief !!!
We zijn eigenlijk klaar met onze voorbereidingen en wachten vol ongduld op zaterdag met een zonnetje. veel succes met jouw voorbereidingen en als je tips nodig hebt, hoor ik dat graag. Groetjes.

Françoise
4-9-2004
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1135


Sofie

 Meld misbruik1-9-2004 9:01:09

Hey Françoise,

Het aftellen begint nu voor jou hé, tijd om te genieten van alles wat op je afkomt! Eén tip (die ik ook al van veel mensen heb gekregen): geniet de dag zelf voor 200%, als er iets niet loopt zoals het was gepland, hé dan loopt het toch wat anders (anders is ook goed!)... Niet opjagen, gewoon blijven genieten en glunderen, want ook al schijnt de zon, 't is toch altijd de bruid die het meeste straalt van iedereen :-)

Vraagje: hoe heb jij 't aangepakt om de mensen aan de tafels te krijgen op je avondfeest? Wij dachten om foto's van onszelf, die iets te maken hebben met de gasten per tafel, in te scannen, een grote foto per tafel en dan iedereen bij het binnenkomen een klein foto'tje te geven, zodat ze de tafel kunnen vinden... alleen vrezen we dat dat voor complete chaos en rondgecross in de zaal zal zorgen! Hoe pak jij dat aan?

Heb jij nog veel last minute dingen te regelen?

Grtjs
Sofie



Françoise
4-9-2004
 Meld misbruik1-9-2004 12:16:32

Hey Sofie, néé niet véélmeer te regelen, we hadden een grote to-do lijst opgesteld week per week en we zijn er ongelofelijk goed in geslaagd om deze te volgen. Vandaag laatste werkdag, morgen voor de zekerheid nog eens alles overlopen, schoenen nog wat inlopen en vrijdag zou Gaëtan dan graag naar Planckendael gaan, om eens iets anders te doen vlak voor ons grote feest.
De tafels , tja daar wildenwe graag superorigineel doen, maar uiteindelijk hebben we het héél klassiek gehouden. Ons thema was eerst chocolade en dan in elk bloemstu andere mini chocolaatjes, zoals milka en mignonettes van Cote d'or enz... maar de disc-jokey wilde dan muziek draaien dat iets te maken had met chocolade, maar 3 liedjes gevonden, dus idee laten varen, nu zjn het de impressionisten, mensen worden gewoon per tafel afgeroepen, aant afel zelf heb ik nog wel iets van "chocolade" overgehouden, de plaatsnamen staan op kleine bruine doosjes van AVA waar ik kleine witte en beige hartjes heb ingedaan + een klein fotootje op paier van ons 2 - de namen van de mensen staan in het wit op de doosjes.
Beloofd, ik ga genieten !!!! 't is vooral mijn mama die stressert, haar rug is daardoor geblokkeerd, echt niet leuk - maar voor de rest loopt alles prima, veel geluk met jouw voorbereidingen en bedankt voor de tip opm te genieten.
groetjes



Sofie

 Meld misbruik1-9-2004 15:02:40

Hoi Françoise, nu begint 't wel te korten hé, nog een paar uurtjes werken...

Wat tof, die chocolade hartjes, waar heb je die gevonden?

Ik zag in de ava ook doosjes in de kleur van de envelop van onze trouwuitnodiging, die ga ik misschien halen om als bedankje te dienen! Goed idee trouwens om die al op de tafel te zetten, dan hoef je 's nachts de mensen niet achterna te crossen die hun doosje zijn vergeten! Weer een goed idee :-)

Oh zalig dat jullie vrijdag naar Plankendael gaan, ontspannend en effe weg van de stressende ouders - ik ken dat ook, mijn mama en m'n schoonvader die organiseren zelf heel graag en we moeten proberen om iedereen blij te houden natuurlijk!!!

Ik heb net nog live muziek voor in de kerk geregeld (dat wordt natuurlijk wel tijd, nog 29 dagen te gaan), niet goedkoop maar ik denk wel dat dat leuk gaat zijn.

Als ik je niet meer hoor: geniet van de dag, de zon gaat schijnen, en ook van je huwelijksreis (als je gaat?)!!!

Groetjes
Sofie



Françoise
4-9-2004
 Meld misbruik1-9-2004 15:53:51

Hallo Sofie,

Ja in théorie nog een dik uur. Maar in praktijk.. we zullen zien. Ik ben vertegenwoordigster en de meeste klanten hebben mijn GSM-nummer, dus ik verwacht morgen en vrijdag nog wel wat telefoontjes .. alhoewel ze weten ook allemaal dat ik zaterdag trouw, zodus. Heb trouwens véél leuke reacties gehad van klanten. Echt leuk. Een huwelijk raakt de mensen echt nog wel.
Die chocolade hartjes in wit en beige heb ik in een doopsuikerwinkel (Boeleken) in St. Niklaas gevonden(mijn schoonouders wonen daar) zelf ben ik van Antwerpen(we wonen daar nu ook).Maar je kan deze zeker ook in jouw streek vinden(waar woon je eigenijk?). Bij AVA hadden ze enkel rode, maar dat vond ik te valentijnachtig. In diezelfde doopsuikerwinkel hebben we kleine beertjes besteld met daaraan vastgebonden tulle zakjes met diezelfde kleuren suikerbonen in (voor de kindjes die bloemen komen afgeven na de huwelijksviering in de kerk). De kindjes die meelopen in de suite hebben elk dezelfde maar grote beer.
Wij hebben van enkele vrienden het voorstel gekregen dat zij zouden zingen en muziek spelen. We hebben wel samen de liedjes gekozen.Heb een repetitie bijgewoond, het wordt echt tof.
Ja we gaan op huwelijksreis, eerst niet (omdat feest nogal duur hé) dan 1 week vastgelegd en uiteindelijk verlengd naar 2 weken. We gaan naar Turkije, dichtbij Izmir. Het wordt super, hotel met strand recht ervoor maar in de zee (op een eiland) enz.. echt tof, ik kijk er al naar uit, maar eerst onze "grote dag" zaterdag.
Als je nog tips nodig hebt kunnen we verder mailen via francoise.guiette@pandora.be.
Héél véél liefs en jij ook véél succes !!!
groetjes, Françoise



sofie
3-9-2004
 Meld misbruik4-9-2004 23:38:45

zie je wel het was voor beiden een prachtige dag! Wel jammer dat er maar 24u zijn in 1 dag

Het allerbaste
Sofie



Françoise
4-9-2004
 Meld misbruik5-9-2004 14:46:21

Hey Sofie, we zijn net thuis, hebben ter plaatste overnacht, lagen om 3u45 in ons bedje ... nu valiezen pakken en deze nacht om 3u vertrekken we naar Turkije. Het was en ongelofelijke, overgetelijke dag en inderdaad héél jammer dat hij al om is, maar de herinneringen aan die grote dag, blijven voor eeuwig bestaan. Héél véél liefs en succes verder met alles. Françoise


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...