Nu Online
Momenteel zijn er 120 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mijn mooiste dag 22 september 2012

  26-9-2012 7:17:15
Ik heb een prachtige dag gehad waarbij niet is fout gelopen, ons bruidspaartje is wel van de taart gevallen, maar ik had minni paartjes ter decoratie op tafels gezet, dus hadden we toch nog een taarttopper..... heb zo genoten van onze dag en had het niet anders gewillen. :-) post dalijk de link van onze foto's (deze zijn nog niet de professionele, deze zijn getrokken door men papa. ze staan ook wat dooreen, ...

Mijn jongste broer had ook nog een supperverassing voor de kinderen, een goochelshow en springkasteel, terwijl wij op locatie waren voor de foto's, de kinderen vonden dat geweldig want , voor ons is zo'n dag prachtig maar voor kindjes meestal wat saaier he, nu hebben zij ook erg genoten. na het avondeten zijn onze kinderen met babysit naar huis gegaan waar we dezelfste bruidstaart int minni hadden laten maken , zodat zij ook nog een stukje taart konden eten. en dan is het dansfeest begonnen.
foto's door papa:
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.4661039607740.187369.1345942624&type=3


foto's door vrienden:

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.4665112629563....



kim
22-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1673


Silke
6-10-2012
 Meld misbruik26-9-2012 9:29:39

Mooi! Proficiát! Je kleedje stind je beeldig int zwart!



Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik26-9-2012 11:02:06

Wauw!!! Jullie zagen er fantastisch uit!! Zo goed op elkaar afgestemd :-) Ik dacht gisteren nog... wanneer komt Kim haar verslagje hihihi!!!

Leuk dat jullie zo'n super dag hadden! Geniet nog lekker na!




Bea
6-7-2013
 Meld misbruik26-9-2012 13:50:38

Wat zag je er mooi uit! Ook je juwelen stonden perfect. De 3 jongens waren ook heel cool!



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik26-9-2012 16:15:26

Heel mooi, proficiat!



Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik29-9-2012 13:55:37

al de reacties maken me superbenieuwd, maar ik kan niks zien...



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik29-9-2012 18:35:25

Ik zie ook niets...toch al een dikke proficiat!!



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik1-10-2012 19:52:46

Hier ook niets te zien, kben curieus :)



kim
22-9-2012
 Meld misbruik2-10-2012 20:15:31

kdenk dat je je vriend moet maken op men profiel, zeg dan wel dat je van de trouwsite bent dan weet ik dat groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info