Nu Online
Momenteel zijn er 141 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze dag 22 sep '12

  25-9-2012 13:58:54
Hoi medebruidjes, ondank dat er een paar dingen "fout" gelopen zijn op onze dag, hebben wij er enorm van genoten.
- nonkel in rolstoel die niet in het vervoer kon, de ceremoniemeester heeft de hele dag met een vriendin haar auto
achter gereden omdat hij daar wel in kon.
-Aan de kerk aankomen en de muziek niet bij hebben (door wissel van auto's ceremoniemeester/vriendin).Vriendin in alle haast achter cd,bij het binnen komen in de kerk was het voorzien dat de suite op zijn plaats zou gaan zitten op Shania Twain (is dus niet gebeurd) en ik met mijn papa op Wagner's bridal chorus maar dat werd op het orgel gespeeld en dan was normaal na het vergevingsmoment een tekstje dat mijn vriendin ging voorlezen maar ze was nog niet terug en mijn ventje heeft dat heel goed opgelost door als de priester haar naam zei,zelf recht te staan en te gaan voorlezen, tegen dat de "tussenzang" was en normaal Amatorski zou gespeeld worden was de vriendin nog altijd niet terug en is er nog een liedje door het orgel gespeeld,maar al de rest van de door ons gekozen liedjes zijn dan toch kunnen afspelen ,voor de rest hebben we heel veel complimenten gekregen dat we de dienst zo persoonlijk gemaakt hadden. ( Hebben ons ook niet druk gemaakt dat de muziek "vergeten" was,die dingen kunnen gebeuren en verwijten dan ook niemand iets).
-Voor de fotoshoot atributen voorzien en als het zover is liggen die in een auto die eventjes weg is,dan maar zonder,is toch nog leuk geworden!
Er waren natuurlijk ook heel veel leuke momenten waaronder:
-De dierenkliniek die op onze "Jerom" wou letten en die als we daar voorbij rijden allemaal buiten staan met een spandoek en onze Jerom met een grote rode strik rond zijn hals,emo momentje zenne.
-De erehagen die onze collega's voorzien hadden 1 aan het gemeentehuis door "de vrouwen" en 1 aan de kerk door de "mannen".
- Zijn collega's die s'avonds als verassing een babbelbox voorzien hadden.
Eigenlijk was de hele dag leuk, de reactie's van familie,vrienden,alles.

Hierbij de link van al een beetje foto's die door familie en vrienden genomen zijn;
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.4735367910092...

Aan alle bruidjes die nog aan het aftellen zijn: Heel veel geluk gewenst en dat jullie een super leuke dag mogen meemaken!!!


cindy
22-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1874


Raïssa
28-12-2012
 Meld misbruik25-9-2012 14:41:06

Ach super van de dierenkliniek! Wij zouden het alleszins niet droog houden. :-)
Je hebt blijkbaar 'n fantastische dag achter de rug met veel liefde van de mensen rondom jullie en dan geraken al die kleine foutjes al snel vergeten.
Dikke proficiat!

PS: ik krijg foutmelding bij de link...



frida
6-2-2010
 Meld misbruik25-9-2012 14:46:50

hey, leuk e foto's en je had echt hele prachtige schoentjes!



Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik25-9-2012 15:42:19

Heel mooie foto's!!! LOVE THE SHOES!!!!!! Je zag er echt prachtig uit!!

Geniet er nog maar lekker van na! Proficiat!!




Ina
4-5-2024
 Meld misbruik25-9-2012 15:56:14

Waow ! Je Straalde Helemaal !
Geniet Van Jullie Getrouwde Leven !





Raïssa
28-12-2012
 Meld misbruik25-9-2012 16:28:07

Ah tis gelukt! :-) super, jullie straalden allebei!



Saskia
22-6-2013
 Meld misbruik25-9-2012 16:32:04

heel leuke uitnodiging! mooie foto's en een prachtig boeket!
groetjes en heel veel geluk samen!



debora
18-7-2014
 Meld misbruik25-9-2012 17:03:00

wauw mooie foto's! ik vind je kleed echt prachtig!!

nen dikke proficiat

xxx



cindy
22-9-2012
 Meld misbruik26-9-2012 14:00:00

Hoi,

De schoentjes kwamen van Stylez Schoes een winkel in Rotterdam, een eindje rijden maar zeker de moeite, enorm veel keuze.
Mijn kleedje van bij Jagré in Deurne, super goede service.
En mijn boeketje heeft mijn ventje via Etsy besteld, na een paar suggestie's van mijn kant.



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik1-10-2012 19:51:15

Mooi zeg - kben ook fan van je schoenen!
Dikke proficiat !!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info