Nu Online
Momenteel zijn er 50 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

onze dag...

  25-9-2012 11:35:14
was mega :)

De vrijdag regende het nog katten en honden. Wij zijn die dag voor de wet al getrouwd onder familie en daarna een gezellig etentje. Gelukkig allemaal binnen maar ja, al schrik vr de zaterdag.

Ik stond op en het was echt stralend zonnig:) wel nog een beetje koud maarja.
Dan heel de voormiddag van hier naar daar gereden wnt ze kwamen me niet aan huis proper zetten. Naar de kapper, sprinten naar de make up. Gelukkig ging mn getuige de broodjes halen en dan was ik tegen 12 u bij ons mama. De deur ng een tikje versierd en raprap aankleden....Verkleden wil ik zeggen wnt ik voelde mij echt een prinses een beetje zoals in een verkleedfeestje maar dan beter :) Nadeel van de sleep was dat mn hond dr de ganse tijd op wou gaan liggen :) maar ergens toch ook wel schattig!

Dan om 13 u kwam mn vriend me halen, heel leuk moment, hij was echt een beetje ontroerd en ik was gewoon blij dat hij me mooi vond. En hij zag er ook supergoed uit!!!
Dan wat foto's genomen met familie, en de fotoshoot alleen en dan naar het torenhof voor de viering en het feest.

Wat wel jammer was, is dat ik gevraagd had dat iedereen al zou zitten voor de viering en dat wij dan binnen zouden lopen. Maar wij kwamen daar aan en iedereen stond op ons te wachten :) niemand wist dat hij binnen moest gaan en da was natuurlijk aan de verantwoordelijke van de zaal maarja.
De viering was mooi, grappig, ontroerend en zeker niet te lang en daarna zijn we in de pinten gevlogen eh :)

Toppunt van de avond was, dat onze viendinnen en vrienden een flashmob ineen hadden gestoken. Ze stonden daar zo een onozel danske te doen met 4 en ineens schiet heel de zaal, ouders, collega's vrienden en familie op dde dansvloer. heel indrukwekkend!!!! (in de week ook het filmke gezien dat ze naar iedereen gestuurd hadden- hilarisch!!!)

Iedereen heeft echt veel moeite gedaan, ik ben echt zo blij met mn vriendinnen en de familie niet normaal!

Ook dikke pluimen voor onze fotografe: Annelies Grietens, zij is tot 23u aanwezig geweest zonder dat wij het gemerkt hebben en tijdens de fotoshoot zelf stelde ze ons zo hard op ons gemak en mopkes maken. echt een aanrader!!!!

De meisjes die op onze viering gezongen hebben: Diene en Nelle (Lili Grace) iedereen was er door ontroerd en het gaf zo een meerwaarde aan onze viering. Zijn ook keisympathieke meiden en ze hebben dik hun best gedaan

De obers in het Torenhof :) Vooral de hoofd ober was superlief en vriendelijk.

De feestzuil :p niet echt een persoon maar die fotozuil heeft mensen elkaar doen ontmoeten die anders mss niet tegen elkaar zouden praten. Leverde leuke bedankjes op waardoor we ons daar niet meer mee moesten bezig houden achteraf en de dvd die we gekregen hebben is lachen.

Soit, ondertss zijn wij ook al op reis geweest maar we babbelen nog heeeeeeeeel veel over onze trouwdag. Eigenlijk was hij perfect :)

We hbben ng maar enkele foto's van de fotograaf gekregen als voorproefje...kweet alleen niet zo goed hoe ik ze hierop toon (als ik ze gewoon plak zijn ze wat groot dus moet een manier vinden om ze te verkleinen

elke
1-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1533


Eline
20-7-2013
 Meld misbruik25-9-2012 12:43:55

Leuk verslagje!
Gelukkig dat jullie een zonnige dag hadden, is toch altijd leuker dan regen he
Benieuwd naar de foto's...
Nog veel geluk in je verdere getrouwde leven!
Geniet ervan.



Jente
26-10-2013
 Meld misbruik25-9-2012 13:31:17

Leuk verslag! Die flashmob klinkt echt super!



Lieve
17-5-2013
 Meld misbruik25-9-2012 13:33:03

Hey Elke

Proficiat, jij getrouwde vrouw! ;-) Het klinkt alsof het allemaal zonder al te grote problemen is verlopen en je straalt door je berichtje heen!
Kun je me wat meer info geven over die feestzuil, ik ken het concept niet, maar het klinkt alleszins als een tof idee. Dat mag ook via een privéberichtje, hoor.

Groetjes
Lieve


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info