Nu Online
Momenteel zijn er 49 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Alles veranderd !

  24-9-2012 11:56:33
Wij hebben dit weekend besloten om niet voor de kerk te trouwen ! Raar zeker ? maarja
Ik wil geen huwelijk waar er zoveel van bestaan :) Alles omgekeerd wil ik doen !
Dus enkel voor de wet en wil een super mooi kleed maar wil geen wit ofzo maar iets met kleur enzo !
We gaan voor trouwfuif ipv een feest waar men tot 23u ofzo aan tafel zit !
Thema blijft zee en strand en daarom gaan we ook voor een coctailbar gaan en een spetterende dj die voor 2 uurtjes komt om alles los te blazen ;) Daarna de gewone dj!
Rond 19u zal het eerst een uur muziek zijn voor de kindjes hun eigen fuifje en ook springkasteel zal voorzien worden en een speelhoek !

Ik hoop dat de genodigden het ook zo'n leuk idee zullen vinden of ikzelf

vanessa

Meld misbruik



Reacties: 16 | Gelezen: 1677


mona
27-7-2013
 Meld misbruik24-9-2012 12:12:26

Niet voor de kerk trouwen vind ik niet raar. Ik vind de kerk niet meer van deze tijd en sta er eigenlijk van verbaasd dat zoveel mensen wel nog voor de kerk trouwen eigenlijk.

Concept van je feest klinkt ook leuk, al vind ik het idee van twee dj's wel vreemd. Waarom twee? Waarom kan die eerste niet gewoon de rest van de avond verder draaien? Lijkt me ook duurder uit te komen dan één dj, of niet (twee keer verplaatsingskosten ofzo...)?



vanessa

 Meld misbruik24-9-2012 12:49:36

nee die speciale dj is een bekende dj en dat zou enorm duur uitkomen voor de hele avond nacht! En de gewone dj is iemand die we kennen die voor vrienden prijsje draait ;-)



mona
27-7-2013
 Meld misbruik24-9-2012 13:29:26

Waar zijn die handjes??!! :-)



ilse
24-8-2013
 Meld misbruik24-9-2012 13:33:47

voor de kerk...is saai....wel spiritueel romantisch trouwen zoals wij gedaan hebben...ja we zijn al getrouwd verleden jaar in Frankrijk,kerkelijk...niet in België want da mag niet voor het burgelijk.........MAAR FRANKRIJK....en volgend jaar het echte...zijn achternaam!!!

wWE hebben ook een site via trouwshop...http://ilsepaul.onzetrouwpagina.com

liefs van ons



Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik24-9-2012 13:43:23

Abnormaal vind ik het zeker niet hoor :-) wij trouwen ook niet voor de kerk maar doen zelf een ceremonie!

Jullie moeten jullie trouw plannen hoe jullie het zien, de gasten hebben zich er maar bij neer te leggen hoor




WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik24-9-2012 13:45:24

Hoe vroeger de fuif begint, hoe meer kans dat het feest vroeg eindigt.



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik24-9-2012 13:46:18

Ik vind voor een kerk trouwen nu niet meteen saai, het is wat je er van maakt, net zoals bij een alternatieve ceremonie.
Dat even ter zijde, goed dat je weer een stapje verder bent met de voorbereidingen!



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik24-9-2012 14:21:54

Ik vind het concept leuk!! Het is jullie dag, gewoon doen waar jullie zin in hebben! Maar ik vind het echt tof!



Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik24-9-2012 14:33:41

wij hadden een trouwfuif. een formule in onze feestzaal: de wedding party.
meteen erin vliegen, dus. na de receptie starten met de openingsdans. daarna deden wij met onze kinderen een surprise dans op "footloose" waar we halverwege de mensen mee uitnodigden. en meteen: BAM, volle dansvloer. terwijl gingen de eetstandjes open: belgisch, italiaans en spaans. ondertussen kon er gedanst worden, of gewoon aan een tafel gezeten worden.
Ons dansfeest begon om 21u15, en was toch maar om 4u gedaan. ik had nochtans op voorhand ook schrik dat t vroeg zou gedaan zijn, en ja, rond 1 à 2u zijn er een hoop vertrokken. merendeel "oudere" mensen, maar met de rest feestten we dus door tot 4U. het was een echt succes en iedereen was laaiend enthousiast. alles mag, niks moet, geen stijf gedoe. gewoon een feest en eten en drinken. we hebben de hele avond foto's laten projecteren op groot scherm, wat iedereen zeer leuk vond. gekke foto's, foto's van de belangrijke momenten in ons leven, van die beschamende kinderfoto's, enz.
om middernacht zeer uitgebreid dessertbuffet die dan de hele nacht bleef staan. na het dessert de polonaise ingezet om het feest weer op gang te krijgen! is gelukt ook!! met 111 de plonaise, en slechts 2 die op hun stoel bleven omdat de dame net een voetoperatie had gehad, dat noem ik een succes. die polonaise ging over in de griekse benensmijter. met opnieuw 111 van de 113 man. super was dat!

wij hadden vooraf in de tuin een huwelijksceremonie. heel mooi. de tuin zag er prachtig uit. iedereen vond het ook een mooie viering, heel persoonlijk.

gewoon doen wat jullie willen, want het is nog altijd jullie dag.




vanessa

 Meld misbruik24-9-2012 15:00:00

@mona als je regi bedoelt hij is het al zeker niet :-)) En voor de trouwfuif kunnen ze eerst nog hun buikje vullen met een luxe BBQ ! :-))
En dan een dessertbuffet voor de ganse avond en rond een uur of 23 zullen er dan nog verwen broodjes zijn dat ze zeker geen honger zullen lijden :-)

Voor de kerk is het enorm romantisch maar die tralala heb ik niet nodig :) Wil mezelf blijven en ben helemaal niet voor al dat klasse gedoe :-))
Ga nooit meer naar de kerk dus voor onze mooie dag hoeft het ook niet !

Wil mezelf blijven heel onze dag lang :-))



Eline
20-7-2013
 Meld misbruik24-9-2012 21:36:13

Groot gelijk! Je moet ervoor zorgen dat het voor jou en je ventje een prachtige dag wordt. Een dag van en voor JULLIE! Het moet niet zijn voor de andere mensen...



Veva
28-9-2013
 Meld misbruik25-9-2012 8:56:57

Hey Vanessa,

wij dromen van een op-en-top traditioneel huwelijk met (bijna) alles erop en eraan:
- kerk
- groot avondfeest
- bruid in het wit
- ...

Dat is onze keuze en wij voelen ons daar goed bij :-)

Jullie concept wijkt hier vanaf, maar dat is jullie keuze en als jullie je daar goed bij voelen: TOP!

Doe wat jullie willen en trek je van de rest niets aan.



Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik25-9-2012 12:04:01

Ik ben zelf niet echt een fuifpersoon, maar ik vind het wel een heel leuk idee. Zeker doen!
Alleen de oudere mensen zullen het misschien wat minder vinden, maar daar zou ik me niks van aantrekken. Het is jullie feest!



vanessa

 Meld misbruik25-9-2012 14:03:18

oudere mensen zullen er eigelijk niet zijn ! Grootouders hebben we niet meer
En ouders zelf is het enkel mijn papa die zelf graag nog tot laat weggaat enzo !
Denk dat er niemand ouder zal zijn dan 50 jaar !





mona
27-7-2013
 Meld misbruik25-9-2012 14:18:38

Bij ons gaan er ook niet veel echt oude mensen zijn. Ouders en wat tantes en nonkels die in hun sixties zijn, maar beide ook geen grootouders meer. 't Zal bij ons ook fuiven worden, al vraag ik me af waar precies de grens ligt tussen een feest en een fuif. Dat onderscheid wordt hier vaak gemaakt, maar de meeste feesten bestaan toch uit eten en dansen? Wanneer wordt het dan een fuif?



vanessa

 Meld misbruik25-9-2012 20:22:07

Wij doen ook eten en drinken ! Maar er komen er een 30 tal alleen naar de dansavond (fuif);-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...