TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
K
7-7-2007
|
23-9-2006 18:21:45
Hoi, Neen, ik ben nog nooit op dieet geweest en ik plan het nu ook niet. Dieten is trouwens compleet ongezond. De snoep en andere junkfood laten en gewoon gezond eten daarentegen niet ;-) En ik vermoed dat ik de dagen voordien van de zenuwen weinig ga kunnen eten, en dat er de grote dag zelf dan geen problemen zullen zijn :-)
|
|
Kelly
14-7-2007
|
23-9-2006 18:56:21
Hey,
Ik ben naar een diëtiste aan het gaan nadat hij me gevraagd had, maar eigenlijk niet voor onze trouw... Meer voor mijn eigen gezondheid. Het dieet is eigenlijk veel minder snoepen en meer gezond eten en drinken. En natuurlijk veel meer gaan sporten.
Het gaat vrij goed. Doe het voor je eigen gezondheid en niet voor die ene dag.
Succes nog!
|
|
Katrien
26-8-2009
|
23-9-2006 23:02:31
Ik moest eigenlijk wel terug wat afvallen, want ik was de laatste maanden toch wel wat bijgekomen. En dan vind ik je trouw toch wel een mooie motivatie hoor! Ik voel me nu ook veel beter en zekerder, nu ik bijna 9 kilo ben afgevallen.
Dus, waarom niet?
groetjes Katrien 30/9/06
|
|
wendy
2-6-2007
|
24-9-2006 14:07:43
Hey Mieke,
Ik probeer vanaf nu wel wat meer op m'n voeding te letten (niet dat dat altijd lukt zene...chocolade is mijn zwake plek ;-) ) Maar ik probeer er toch op te letten, niet alleen voor m'n gewicht, maar ook voor m'n huid (veel groenten en fruit, veel water,...) Daarnaast probeer ik mezelf te dwingen om ook geregeld wat spieroefeningen te doen, zoals sit-ups en armspieroefeningen.
groetjes, Wendy
|
|
Sissi
26-5-2007
|
24-9-2006 14:53:02
Hey,
Op dieet gaan lijkt me niet echt een goed idee. Ik ben zelf het afgelopen jaar 10 kilo aangekomen (terwijl ik volop beginnen sporten was). Nu zou ik er dus graag een beetje terug afkrijgen. Ik probeer gewoon op mijn voeding te letten (dus GEEN dieet, wel gezond eten met hulp van diëtiste) en aan sport te doen. Misschien een ideetje voor u? Gezond eten en een sport zoeken die je graag doet en ook volhoudt. Als je wat tips wil mag je me altijd mailen op sissi.gevaert@pandora.be Maar als je wil vermageren moet je dat enkel voor jezelf doen en niet omdat anderen dat willen of verwachten!!!
Groetjes, Sissi
|
|
Debra
11-8-2006
|
24-9-2006 16:20:24
hoi,
In februari 2006 ben ik gestart met weight watchers, ik weet gewoon dat het bij mij geen makkie ging worden want ze komen er makkelijk bij de kilo's maar ik krijg ze er heel moeilijk vanaf. In begin juni 2006 moest ik voor een eerste pasbeurt vor mijn jurk en ik wou tegen dan 5 kg afgevallen zijn en dat§ was mij gelukt. Dan heb ik mijn gewicht tot op de dag van de trouw (11/08/06) gehouden. Ik voelde me stukken beter en mensen spraken me constant aan dat ik vermagerd was. Bij linea raffaelli was het ook wel fijn want in december 2005 hadden ze m'n maten genomen en toen ik in juni 2006 terug ging was m'n kleed veeeeeel te groot!
Debra 44 dagen getrouwd
|
|
Nele
19-5-2007
|
25-9-2006 11:17:23
Dag Mieke, echt vermageren wil ik niet, ik weeg nu 63 kilo en vind dat wel goed, maar wat ik wel zou willen is meer spieren. Ik ga nu elke week naar fitness en ga lopen. Een buikje heb ik niet, maar ik zou zo graag een gespierde buik hebben, en dat alles strak genoeg zit. Nog veel oefeningen dus!
Succes allemaal! Groetjes Nele 19/05/07
|
|
Ilse
12-5-2007
|
25-9-2006 13:28:13
Hallo,
Ik volg ook het weight watchers programma van april 2006. Echt dieten is dit niet, meer andere eetstijl aannemen. Na 3m was ik 7 kg vermagerd en blijf nu m'n ideale gewicht houden (57kg voor 1m66). Hopelijk kan ik 't houden tot mei... Ik ga ook minstens één keer per week naar de fitness (om vorm te krijgen).
Groetjes, Ilse 12 mei 2007
|
|
An
28-10-2006
|
25-9-2006 16:01:16
Hoi Mieke,
ik ben ook begonnen met een gezondere levensstijl. En ik moet zeggen dat ik het goed kan volhouden. Ik ben in maart 2006 begonnen en ben ondertussen 10 kg afgevallen. Ik eet gewoon gezond (fruit dat kende ik niet) een neem van alles maar één portie ipv een hoop. Je mag het inderdaad niet alleen doen voor de grote dag, want dan verlies je nadien je motivatie. Ik ga nu ook lopen en geniet er vooral van dat mijn conditie er enorm op vooruit gaat. Ik ben in de laatste pasfase van mijn trouwkleed en ik moet zeggen dat het echt wel deugd doet als je ziet dat je trouwkleed een koei te groot is geworden.
veel succes,
An 28-10-2006
|
|
Rebecca
11-8-2007
|
25-9-2006 16:13:28
Hoi Mieke
Diëten moet je niet doen omdat anderen dat van je verwachten. Ikzelf let wel een beetje op mijn lijn door niet te snoepen en veel water te drinken. Ik probeer 's avonds buikspieroefeningen te doen (wat niet elke dag lukt,omdat ik soms gewoon te moe ben) en ik ga 1 dag in de week zwemmen en 1 dag in de week doe ik step-aerobic. Verder doe ik niets. Ik probeer gewoon te zorgen dat ik geen buikje krijg. Wat moeilijker is dan ik dacht. Alles komt er echt direct bij.
Groetjes Rebecca 11.08.07
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|