Terug naar overzicht
Hallo Katrien,wij zijn afgelopen 1 september getrouwd ! Een jaartje eerder dus.Veel succes met de voorbereidingen, je bent er ruim op tijd bij hoor !Groetjes Mireillereeds 23 dagen gehuwd
Dag Katrien,Wij trouwen op 01/09/07 in Aalst.Momenteel ligt bij ons het volgende al vast:stadhuis, feestzaal, fotograaf, videograaf, trouwkleed. Dat is het denk ik. Waar trouwen jullie?Isabel & Hans
Dag Isabel,Wij trouwen in januari al voor de wet maar beschouwen 1 september pas als onze 'echte' trouwdatum. Wij geven ons feest in Hoeve Gervan in Lummen.Dat is eigenlijk ook het enige wat tot nu toe echt vastligt...Groetjes,Katrien
Hallo,ik trouw ook op 01/09/07. bij ons ligt het gemeentehuis, kerk, feestzaal en fotograaf vast...ben nu volop bezig met het zoeken van een kleine traiteur, omdat wij onze receptie in onze tuin willen geven. voor het avondfeest hebben we gekozen voor Ter Poorte in Wellen, van de bekende Mo'ke. (wij zelf zijn ook van wellen)groetjes
Hallo,wij trouwen ook op 01/09/07 in wellen. wij hebben het gemeentehuis, kerk, feestzaal en fotograaf al gereserveerd...nu volop aan het zoeken naar een kleine traiteur, omdat wij onze receptie in onze tuin willen geven. voor het avondfeest hebben we gekozen voor 'Ter Poorte' in Wellen. van de bekende Mo'ke (wij zelf zijn ook wel van Wellen!). voor het kleed ga ik pas vanaf november terug op zoek, omdat dan overal de nieuwe collectie is...groetjes
Hallo,Wij trouwen ook op 01-09-2007 enkel voor de wet.Grappig, Isabel & Hans, dat wij beiden in AAlst trouwen. Hoe laat trouwen jullie? Wij om 15.30 !Bij ons ligt vast: Zaal, Dj, Fotograaf, Stadhuis.Kleed zal eind oktober-begin november worden gekocht denkik..Ben ook al bezig met de uitndogingen enz.
hallo, wij trouwen ook op 01/09/07 in Sint-Lievens-Houtem. Onze feest gaat door in het kasteel van Wippelgem. Bij ons ligt de kerk, de DJ en de zaal al vast.mijn trouwkleed ben ik volop aan het kiezen.succes met de voorbereidingen!groetjes
Hey,Wij trouwen op 01/09/07 voor de kerk in Grimbergen. Ons burgerlijk huwelijk gaat volgende maand al door, maar we aanzien 1 september 2007 als onze echte huwelijksdag.Bij ons staan het gemeentehuis, de kerk en de feestzaal (met dj) al vast en nu zijn we volop bezig met de zoektocht naar de gepaste fotograaf.groetjes,Katrijn