Terug naar overzicht
Heel leuke foto's :) en gecondoleerd
Hele mooie foto's ! En wat een multifunctioneel kleedje had je aan prachtig gewoon!!Sterkte met het verlies, maar toch goed dat ze die mooie dag heeft kunnen meemaken
Leuke foto's! Ik ben vooral fan van die met het schoolbord :-)Veel sterkte toegewenst aan jou en je man. Ook wij weten hoe dubbel deze periode voelt. Eén van mijn beste vrienden heeft precies een week na ons huwelijk zelfmoord gepleegd (echt totaal onverwacht). Wij waren nog op huwelijksreis en de vrienden (en mijn man) hadden ervoor gekozen om mij niet op de hoogte te brengen daarover tijdens de reis, zodat ik er nog van kon genieten. Toen we terug in België waren, vertelde mijn man dat hij de dag ervoor begraven was... Daar ging die "marital bliss" en de wittebroodsweken zijn niet meer geweest wat ze hadden moeten zijn.
Sara, heel mooie foto's - een stralend koppel, zoals het hoort!Veel sterkte met het verlies van je schoonmama. Alles wordt weer heel relatief als je zo'n dingen leest!Dikke knufBecca
Veel sterkte!!!!!! Ik weet wat je meemaakt. Mijn schoonmama heeft ook kanker en onze trouw komt ook steeds dichterbij.. Die beelden flitsen ook de hele tijd door mijn hoofd..Gelukkig heeft ze die dag toch nog mogen meemaken. Ik heb hier echt geen woorden voor, sterkte echt waar!!& btw; Sara, ik herken je. Ik heb vroeger ook nog in Excess gezeten. Het grappige is dat ik veel mensen heb herkent op de foto's. ;) Een dikke proficiat! Jullie straalden.
@ Karolien; Ik heb ook nog in het STK gezeten.. ;) maar ik herken je toch niet direct, ik heb daar ook maar de eerste 2 jaren gezeten. :) De wereld is klein! :)
ahja da weet ik allemaal wel zijn. ;) Ik was van Meise en woon nu in Peizegem. Niet ver van Buggenhout dus. ;)
Het karretje hebben we geleend van een vriendin. :-)Mijn kleedje was inderdaad een Marylise.. Wat grappig om hier zoveel 'bekenden' tegen te komen. Bedankt allemaal!