Nu Online
Momenteel zijn er 73 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

To Have & To Hold - Bruidssieraden & Sieraden op maat...

  18-9-2012 7:33:17
Beste bruidjes,

Graag wil ik me even voorstellen: ik ben Filipa, ik zat hier een tijd geleden ook als bruidje (ik ben vandaag exact 423 dagen getrouwd!).
Kort na mijn trouw heb ik besloten om bruidssieraden te gaan ontwerpen en zelf maken, in bijberoep. Ik heb me ingeschreven en al snel was het een succes!
Helaas heb ik de voorbije maanden wat gezondheidsproblemen gehad, waardoor de zaak een beetje achterwege is moeten blijven. Ook een nieuwe website werd uitgesteld, waardoor de klanten enkel terecht konden op onze Facebook pagina.
Ondertussen ben ik al helemaal terug genezen en ben ik weer begonnen met verkopen en ontwerpen van sieraden voor de bruidjes die op mijn kunnen vertrouwen ;)

De website heeft nog steeds hetzelfde adres: www.tohaveandtohold.be , en het is in een fris jasje gestoken ;)
Op de website vind je de standaard collectie, en er is natuurlijk ook de mogelijkheid om dingen op maat te ontwerpen. Aarzel niet om ons te contacteren voor een vrijblijvende offerte!

We zijn ook begonnen met het verzamelen van leuke trouwtips voor jullie :) kijk hiervoor op onze pagina "Inspiratie.. de leukste huwelijkstips!". Dit is een beginnende rubriek, er zullen dus steeds nieuwe dingen toegevoegd worden. Regelmatig komen kijken is de boodschap!

Een collectie voor de suite en voor de bruidskindjes is in de maak. In afwachting kan ook voor hen een aanvraag op maat worden gedaan!

Veel plezier op onze nieuwe website!
Groetjes,
Filipa

Filipa
23-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1662


Jessica

 Meld misbruik18-9-2012 7:49:54

Een echte aanrader!



Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik18-9-2012 8:56:33

Daar zullen we al eens meteen naar toe surfen se



Eline
20-7-2013
 Meld misbruik18-9-2012 9:52:46

Leuk!
Zal ik onmiddellijk eens naar kijken



sarah
3-8-2013
 Meld misbruik18-9-2012 13:03:20

wauw ziet er prachtig uit ik kan ni wachten tot de collectie voor de bruidskindjes
ik heb 3 meisjes en 1 jongen dus ik zou de meisjes hier wel heeel blij mee maken!!!

groetjes sarah



Lieze
1-9-2012
 Meld misbruik18-9-2012 20:30:27

T is echt de moeite! Mijn juweeltjes kwamen van bij jou!
Ik was superblij!!




Sabrina
8-6-2013
 Meld misbruik19-9-2012 9:04:36

Leuk!



Sonja
12-5-2012
 Meld misbruik23-9-2012 16:40:47

Ik was ook superblij met de juweeltjes die jij voor mij maakte!
Een echte aanrader!!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...